Նիւթ

Վերնագիր: Ներառական կրթության զարգացման միջազգային փորձի վերլուծություն

Ստեղծողը:

Փալիկյան, Ս. Փ.

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Հատուկ կրթության հայկական ամսագիր=Проблемы специального образования=Armenian Journal of Special Education

Հրապարակման ամսաթիւ:

2015

Հատոր:

2

Համար:

1

ISSN:

2579-2881 ; e-2953-7886

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Паликян С. П., Palikyan S. P.

Այլ վերնագիր:

Анализ международного опыта развития инклюзивного образавания ; Analysis Of The International Experience Of Development Of InclusiveEducation

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկոյթ:

132-145

Ամփոփում:

В данной статье представлен аналитический обзор зарубежного опыта реализации концепции инклюзивного образования детей с особыми образовательными потребностями. Автор исследует проблему определения сущности понятий «инклюзия», «инклюзивное образовывает» и обосновать актуальность развития идей инклюзивного образования в современной системе образования во всем мире.
This article presents the analytic review of the realization of inclusive education of children with special educational needs in foreign pedagogy. The author raises the task to explore the entity of terms “inclusion”, “inclusive education” and to settle the actuality of the development of this educational paradigm in the modern system of education all over the world.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:377054

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Oct 4, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Aug 14, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

6

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/407876

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն