Օբյեկտ

Վերնագիր: ՀՀ ներառական կրթություն իրականացնող դպրոցների փորձը, ուսուցչի դերը և համակարգում առկա խնդիրների անփոփումը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Հատուկ կրթության հայկական ամսագիր=Проблемы специального образования=Armenian Journal of Special Education

Հրապարակման ամսաթիւ:

2014

Հատոր:

1

Համար:

2

ISSN:

2579-2881 ; e-2953-7886

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Арутюнян М. Р., Harutyunyan M. R.

Այլ վերնագիր:

Опыт школ осуществляющих инклюзивное образование в РА, роль учителя и обобщение проблем системы ; Experinces Of Schools Providing Inclusive Education In RA, Teacher’s Role And Summary Of Existing Problems

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկոյթ:

49-53

Ամփոփում:

В статье проанализирован опыт школ, осуществляющих инклюзивное образование в Армении, представлена ведущая роль учителя в процессе обучения детей с разными образовательными нуждами в инклюзивной системе. Анализируются и представляются также проблемы, существующие в системе и требующие своего решения.
The experience of schools providing inclusive education in Armenia is analyzed in the article. The leading role of teacher is outlined and presented. The existing problems of inclusive system are summarized and discussed here.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:377128

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Oct 4, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Aug 16, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

15

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/407945

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն