Նիւթ

Վերնագիր: ՀՀ ներառական կրթություն իրականացնող դպրոցների փորձը, ուսուցչի դերը և համակարգում առկա խնդիրների անփոփումը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Հատուկ կրթության հայկական ամսագիր=Проблемы специального образования=Armenian Journal of Special Education

Հրապարակման ամսաթիւ:

2014

Հատոր:

1

Համար:

2

ISSN:

2579-2881 ; e-2953-7886

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Арутюнян М. Р., Harutyunyan M. R.

Այլ վերնագիր:

Опыт школ осуществляющих инклюзивное образование в РА, роль учителя и обобщение проблем системы ; Experinces Of Schools Providing Inclusive Education In RA, Teacher’s Role And Summary Of Existing Problems

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկոյթ:

49-53

Ամփոփում:

В статье проанализирован опыт школ, осуществляющих инклюзивное образование в Армении, представлена ведущая роль учителя в процессе обучения детей с разными образовательными нуждами в инклюзивной системе. Анализируются и представляются также проблемы, существующие в системе и требующие своего решения.
The experience of schools providing inclusive education in Armenia is analyzed in the article. The leading role of teacher is outlined and presented. The existing problems of inclusive system are summarized and discussed here.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:377128

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Oct 4, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Aug 16, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

16

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/407945

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն