Object

Title: Сущностные характеристики подходов квнутриклассной индивидуализации обучения младших школьников с синдромом Дауна

Journal or Publication Title:

Հատուկ կրթության հայկական ամսագիր=Проблемы специального образования=Armenian Journal of Special Education

Date of publication:

2015

Volume:

2

Number:

1

ISSN:

2579-2881 ; e-2953-7886

Official URL:


Additional Information:

Սավիտսկի, Ա. Ն., Savitsky A. N.

Other title:

Դաունի համախտանիշով կրտսեր դպրոցականների անհատականացված ուսուցման մոտեցումների էական բնութագիրը ; Intrinsic Characteristics Of Approaches For The Individualizied Education For Younger School Students With Down Syndrom

Corporate Creators:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Coverage:

249-256

Abstract:

Concepts of the individualized training of children with a Down syndrome at inclusive education are covered in article. Psychomotor development of children with this genetic pathology and the related bases of education at younger school is in details considered. The basic methodological provisions of training of these children in the conditions of integration into general education educational inst itutions are defi ned.

Place of publishing:

Երևան

Format:

pdf

Identifier:

oai:arar.sci.am:377071

Object collections:

Last modified:

Oct 4, 2024

In our library since:

Aug 15, 2024

Number of object content hits:

0

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/407892

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

This page uses 'cookies'. More information