Օբյեկտ

Վերնագիր: Ներառական կրթության զարգացման միջազգային փորձի վերլուծություն

Ստեղծողը:

Փալիկյան, Ս. Փ.

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Հատուկ կրթության հայկական ամսագիր=Проблемы специального образования=Armenian Journal of Special Education

Հրապարակման ամսաթիվ:

2015

Հատոր:

2

Համար:

1

ISSN:

2579-2881 ; e-2953-7886

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Паликян С. П., Palikyan S. P.

Այլ վերնագիր:

Анализ международного опыта развития инклюзивного образавания ; Analysis Of The International Experience Of Development Of InclusiveEducation

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկույթ:

132-145

Ամփոփում:

В данной статье представлен аналитический обзор зарубежного опыта реализации концепции инклюзивного образования детей с особыми образовательными потребностями. Автор исследует проблему определения сущности понятий «инклюзия», «инклюзивное образовывает» и обосновать актуальность развития идей инклюзивного образования в современной системе образования во всем мире.
This article presents the analytic review of the realization of inclusive education of children with special educational needs in foreign pedagogy. The author raises the task to explore the entity of terms “inclusion”, “inclusive education” and to settle the actuality of the development of this educational paradigm in the modern system of education all over the world.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:377054

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Oct 4, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Aug 14, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

5

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/407876

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն