Object

Title: Ներառական կրթության նախահիմքերը

Publication Details:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Journal or Publication Title:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Date of publication:

2018

ISSN:

1829-4227

Official URL:


Additional Information:

Сулейманян Лена, Suleymanyan Lena

Other title:

Основы инклюзивного обучения ; The fundamentals of inclusive education

Contributor(s):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Coverage:

253-260

Abstract:

Սույն հոդվածում ներկայացվում է ներառական կրթության համակարգի ներդրման նախահիմքերը, ոլորտը կարգավորող իրավական դաշտը, առկա վիճակը, զարգացման միտումները: Այն կոչված է ապահովելու երեխայակենտրոն կրթություն, որտեղ առաջնայինը երեխայի անձնային որակների զարգացումն է՝ ի օգուտ նրա, համայնքի, ապա և հայրենիքի ապագայի: Բազմաթիվ բարեփոխումներն այսօր բերել են նրան, որ ներառական կրթության լավագույն փորձը Հայաստանում դիտարկելի է տարրական դասարանում, սակայն դեռ պետք է մշակվի այնպիսի համակարգ, որը կապահովի որակ՝ հաշվի առնելով երեխայի զարգացման վրա ազդող սոցիալ-տնտեսական պայմանները, մշակութային առանձնահատկությունները: Ներառական կրթության ընդդիմախոս զանգվածի մոտ կարծրատիպային մտածելակերպի փոփոխումն առաջնահերթ է:
В статье представлены принципы инклюзивного образования, регулирующая ее правовая база, текущая ситуация, тенденции развития. Они предназначены для обеспечения образования, ориентированного на ребенка, где приоритетом является развитие личности ребенка на благо общества, а затем родины. В настоящее время многие реформы привели к тому, что в начальных классах наблюдается хорошая практика инклюзивного образования в Армении, но необходимо развивать ее для обеспечения качества с учетом социально-экономических условий и культурных особенностей, влияющих на развитие ребенка. Приоритетным является изменение стереотипного мышления в отношении инклюзивного образования
The article presents the principles of inclusive education, its legal framework, current
situation, development trends. It is designed to provide education focused on the child, where the priority is to develop the personality of the child for the benefit of society and the motherland. At present, many reforms have led to the fact that there is a good practice of inclusive education in primary classes in Armenia, but it is necessary to develop it to ensure quality, taking into account the social and economic conditions and cultural characteristics that affect the development of the child. Priority is the change in stereotyped thinking about inclusive education

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Լիմուշ հրատ.

Format:

pdf

Identifier:

oai:arar.sci.am:360048

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Jun 15, 2023

In our library since:

Jun 13, 2023

Number of object content hits:

19

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/389262

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information