Նիւթ

Վերնագիր: Տեսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների գրաճանաչության նախայբբենական շրջանի խնդիրները ներառական կրթության պայմաններում

Ստեղծողը:

Խարազյան, Ռ. Փ.

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Հատուկ կրթության հայկական ամսագիր=Проблемы специального образования=Armenian Journal of Special Education

Հրապարակման ամսաթիւ:

2015

Հատոր:

2

Համար:

1

ISSN:

2579-2881 ; e-2953-7886

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Харазян Р. П., Kharazyan R. P.

Այլ վերնագիր:

Проблемы добукварного периода детей с нарушением зрения в условиях инклюзивного образования ; Problems Of The Literacy During Pre-Abc Training Period Of Children With Visual Impairments In The Conditions Of Inclusive Education

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկոյթ:

60-69

Ամփոփում:

Основываясь на опыте работы и научных исследованиях, данная статья представляет значимость и важность проблемы, а также предлагает методические рекомендации по подготовке обучению грамотности детей с нарушением зрения. Особое внимание в статье было уделено корректирующим работам в добукварный период обучения грамоте.
Based on work experience and research, the article presents the signifi - cance of the problem, as well as methodological recommendations for literacy teaching preparation of children with visual impairments. The corrective works of literacy teaching during pre-ABC period have been specialy emphasized in the article.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:377044

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Oct 4, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Aug 14, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

4

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/407833

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն