Object

Title: Անգլերենի ստանդարտացված թեստավորումների առանձնահատկությունների և ՀՀ-ում դրանց նախապատրաստական դասընթացների արդյունավետ կազմակերպման մեթոդաբանության շուրջ

Publication Details:

«Արցախի երիտասարդ գիտնականների և մասնագետների միավորում» (ԱԵԳՄՄ) հասարակական կազմակերպության «Գիտական Արցախ» պարբերականն ընդգրկված է ՀՀ ԲՈԿ-ի կողմից հաստատված «Ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի գիտական հրատարակությունների» ցանկում: Պարբերականը, որի հիմնադիրը Երևանի պետական համալսարանն է, լույս է տեսնում տարեկան առնվազն 2 անգամ (2020 թվականից՝ տարեկան 4 անգամ):

Journal or Publication Title:

Գիտական Արցախ=Scientific Artsakh=Научный Арцах

Date of publication:

2018-

Number:

3 (14)

ISSN:

2579-2652 ; e-2738-2672

Official URL:

www.artsakhlib.am

Additional Information:

Hakobyan Sona, Акопян Сона

Other title:

English Standardized Tests and Guidelines of Organizing Effective Preparatory Courses in the Republic of Armenia ; Стандартизированные тесты по английскому языку и методы организации эффективных подготовительных курсов в Республике Армения

Abstract:

Սույն հոդվածում քննարկում ենք ամբողջ աշխարհում և արդեն Հայաստանի Հանրապետությունում մեծ տարածում ունեցող միջազգային ստանդարտացված քննությունների և դրանց նախապատրաստական դասընթացների կազմակերպման հետ կապված որոշ հարցեր: Հոդվածի նպատակն է համառոտ ներկայացնել անգլերենի՝ որպես օտար լեզվի թեստավորում (TOEFL) և անգլերենի միջազգային թեստավորման համակարգ (IELTS) քննությունների առանձնահատկությունները, թեստավորողների պահանջները և այդ պահանջները բավարարելու համար դասավանդման ճիշտ մոտեցումները: Փորձ ենք անում ներկայացնելու ուղիներ, որոնցով կարելի է կազմակերպել և անցկացնել արդյունավետ և վերջնարդյունքահեն դասընթացներ՝ ակադեմիական անգլերենի մակարդակի չափանիշային ստուգման նպատակներով: Աշխատանքի խնդիրն է վեր հանել հայ սովորողի՝ վերոնշյալ թեստավորումների շրջանակներում ունեցած կարիքները, նախապատրաստական դասընթացներ կազմակերպող մասնագետների մոտեցումները և վերջնարդյունքահեն դասավանդման ուղիները: Տվյալ հոդվածում առաջ քաշած խնդիրների բացահայտման և հետազոտության ենթակա հարցերի քննարկման համար իրականացրել ենք դեմ առ դեմ բանավոր հարցումներ, որոնք ձայնագրել ենք, այնուհետև սղագրել, և առցանց սոցիալական հարցումներ՝ GoogleDocs վերլուծական հարթակով: Կատարված ուսումնասիրության արդյունքում կարող ենք պնդել, որ սույն քննություններին նախապատրաստելը ոչ այլ ինչ է, քան լեզվական հումքի դասավանդում, անգլերեն լեզվի կարողականության ձևավորում՝ առանց տարօրինակ մեխանիզմների և նմուշային կառույցների:
The given article discusses international standardized English exams with some issues of arranging their preparation courses in Armenia. The aim of the study is to briefly introduce TOEFL iBt and IELTS exams and their structures, given the fact of their applicability, testing requirements, and teaching approaches. The article presents some guidelines for arranging effective and outcome-based courses in line with measuring academic English. The objective of the study is to outline the basic needs of test-takers, the teaching approaches of the tutors organizing preparatory courses as well as some guidelines for outcome-based teaching. For reaching the objective of the study we have applied face-to-face interviews by recording them and an online questionnaire, analyzed with GoogleDocs. Based on the results of the study, organizing preparatory courses for test takers tutors should take into account language acquisition in general and develop language skills without atypical mechanisms and templates.
В данной статье рассматриваются международные стандартизированные экзамены по английскому языку и некоторые вопросы, связанные с организацией подготовительных курсов к этим экзаменам в Армении. Целью исследования является кратко обрисовать особенности проведения экзаменов TOEFL iBt и IELTS их требования и структуру, а также предложить и конкретные подходы к обучению для удовлетворения этих требований. В статье представлены некоторые основополагающие принципы организации эффективных и ориентированных на результат курсов в соответствии с критериями академического английского языка. Задачей исследования является выявление потребностей тестируемых, педагогических подходов преподавателей, организующих подготовительные курсы, а также некоторых базовых принципов результативного обучения. Для достижения целей исследования мы пользовались записями личных интервью, а также онлайн-анкетами, проанализированными GoogleDocs. По результатам исследования мы пришли к выводу, что при проведении подготовительных курсов для тестируемых преподавателей объектом изучения должны стать основы языка, а развивать языковые навыки необходимо, не используя нетиповые механизмы и шаблоны.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

«ԱՐՑԱԽ» հրատ. ; ԱԵԳՄՄ հրատ.

Format:

pdf

Extent:

էջ 134-145

Identifier:

oai:arar.sci.am:332014

Object collections:

Last modified:

Nov 27, 2022

In our library since:

Nov 27, 2022

Number of object content hits:

16

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/360527

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

This page uses 'cookies'. More information