Object

Title: Integration of webquest technology into teaching and learning process

Ստեղծողը:

Amalyan, Gohar

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Հրապարակման ամսաթիվ:

2023

Համար:

1 (60) (Հոբելյանական թողարկում)

ISSN:

1829-0531

Պաշտոնական URL:

click here to follow the link

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Ամալյան Գոհար, Амалян Гоар

Այլ վերնագիր:

Վեբ-որոնում տեխնոլոգիայի ներմուծումը դասավանդմանև ուսուցման գործընթացում ; Интеграция технологии веб-квест во время преподования и обучение

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկույթ:

203-210

Ամփոփում:

Computers and the Internet have opened up many possibilities for language teaching and learning. There are many websites and software programs that enable learners to improve their language knowledge and skills by engaging in various activities that provide more authentic learning experiences. This article describes one of the numerous online tools for language learning and development - WebQuest, which provides a technological resource that brings together the students‘ needs and enhances motivation by creating dynamic and adaptable learning situations.
Համակարգիչները և համացանցը ստեղծել են բազմաթիվ հնարավորություններ և գործիքներ լեզուների դասավանդման և ուսուցման համար: Կան բազմաթիվ կայքեր և ծրագրեր, որոնք բարելավում են սովորողների լեզվական գիտելիքներն ու հմտությունները։ Սույն հոդվածում ներկայացվում է լեզուների ուսուցման բազմաթիվ առցանց գործիքներից մեկը՝ վեբ-որոնումը, որը նպաստում է ուսումնական գործընթացի արդյունավետության բարձրացմանը և սովորողների ստեղծագործական մտածողության զարգացմանը։ Վեբ-որոնումը հետազոտության վրա հիմնված ուսումնական գործունեություն է, որի ընթացքում սովորողների ձեռք բերած գիտելիքները, տեղեկատվությունը հիմնականում ստացվում են համացանցային աղբյուրներից` կայքեր, հանրագիտարաններ, ուսումնական ռեսուրսներ, գրադարաններ, ֆորումներ: Այս մեթոդով ուսուցումը ենթադրում է ելակետային մի հարցադրում կամ խնդիր, որը գործնական, ոչ թե տեսական պատասխանի կամ լուծման կարիք ունի: Վեբ-որոնումը և մուլտիմեդիա տեխնոլոգիաների ներդրումը հնարավորություն է տալիս սովորողներին դառնալ ավելի մոտիվացված, կենտրոնացած և նպաստում է նրանց քննադատական մտածողության զարգացմանը։
В данной статье представлен один из многочисленных онлайн-инструментов для изучения языка, так называемый веб-поиск (WebQuest), который способствует повышению эффективности учебного процесса дучащихся и развитию их творческого мышления. Веб-поиск – научно-исследовательская образовательная деятельность, в ходе которой знания и информация, приобретаемые учащимися, в основном поступают из интернет-источников: сайтов, энциклопедий, образовательных ресурсов, форумов. Обучение с помощью этого метода предполагает организацию действий учащихся с вопроса или проблемы, которая требует практического решения. Просмотр веб-страниц и внедрение мультимедийных технологий позволяют учащимся стать более мотивированными, сосредоточенными и способствуют развитию их критического мышления. При использовании этого инструмента меняется взаимодействие учащихся с учителем. активность учащихся возрастает, задачей же учителя становится создание условий для реализации их инициативы.


Հրատարակության վայրը:

Երևան

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:361771

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Mar 15, 2024

In our library since:

Aug 8, 2023

Number of object content hits:

30

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/391102

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

This page uses 'cookies'. More information