Օբյեկտ

Վերնագիր: Intensifying Grammar Teaching As A Basic Component Of Communicative Language Competence

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Հրապարակման ամսաթիւ:

2023

Համար:

3 (62)

ISSN:

1829-0531

Պաշտոնական URL:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Աստվածատրյան Մելանյա, Ամալյան Գոհար,

Այլ վերնագիր:

Քերականության ուսուցման օպտիմալացումը որպես հաղորդակցական լեզվական կոմպետենցիայի հիմնարար բաղադրիչ ; Интенсификация обучения грамматики как фундаментального компонента коммуникативной языковой компетенции

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկոյթ:

164-174

Ամփոփում:

In the era of global computerization, changes are taking place in the whole educational system, including language teaching as well as English grammar. Traditional grammar is the whole system and structure of a language in general, usually taken as consisting of syntax and morphology and sometimes also phonology and semantics. However, mastering grammar causes many difficulties, which are compounded by grammatical rules and a vast expanse of exceptions. The tendency of students' negative attitude to grammar is increasing, which negatively affects their communicative competence. In addition, the most difficult stage in the formation of grammatical skill is the stage of its application in speech activity. Analyzing the complexity of grammar learning and its impact on communicative abilities, the authors give priority arising difficulties, the role of speech patterns in communication drawing learners‘ attention to their specific functions that is grammatical accuracy, structure, meaning, functions, and realization of communicative intentions.
Համաշխարհային համակարգչայնացման դարաշրջանում փոփոխություններ են տեղի ունենում ողջ կրթական համակարգում, այդ թվում՝ անգլերենի քերականության մեջ։ Ավանդական քերականությունը ընդհանրապես լեզվի ամբողջ համակարգն ու կառուցվածքն է և օտար լեզվի ուսուցումը հիմնականում գնահատվում է ըստ լեզվի քերականության ճշգրիտ օգտագործմամբ: Սակայն քերականության յուրացումը բազմաթիվ դժվարություններ է առաջացնում, որոնց գումարվում են քերականական ձևույթները, կանոնները, ներմուծման մեթոդները և խոսքային գործունեության մեջ քերականության կիրառումը։ Ներկայումս նկատելի է ուսանողների՝ քերականության նկատմամբ բացասական վերաբերմունքի միտում, որը բացասաբար է անդրադառնում նրանց հաղորդակցական կարողունակության ձևավորման վրա։
В эпоху глобальной компьютеризации происходят изменения во всей системе образования, в том числе и в области грамматики английского языка. Традиционная грамматика – это вся система грамматических моделей и структуры языка в целом, при этом степень овладения иностранным языком традиционно оценивается в результате правильного использования языка. Однако усвоение и закрепление грамматических явлений сопряжено с многочисленными трудностями, в частности, целенаправленным использованием языкового материала в речевой деятельности. В настоящее время ощущается тенденция негативного отношения учащихся к обучению грамматике, что оказывает отрицательное воздействие на процесс формирования коммуникативных способностей обучающихся.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:370810

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Mar 15, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Mar 1, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

7

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/400682

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն