Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես
1 (60) (Հոբելյանական թողարկում)
Վեբ-որոնում տեխնոլոգիայի ներմուծումը դասավանդմանև ուսուցման գործընթացում ; Интеграция технологии веб-квест во время преподования и обучение
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Computers and the Internet have opened up many possibilities for language teaching and learning. There are many websites and software programs that enable learners to improve their language knowledge and skills by engaging in various activities that provide more authentic learning experiences. This article describes one of the numerous online tools for language learning and development - WebQuest, which provides a technological resource that brings together the students‘ needs and enhances motivation by creating dynamic and adaptable learning situations.
Համակարգիչները և համացանցը ստեղծել են բազմաթիվ հնարավորություններ և գործիքներ լեզուների դասավանդման և ուսուցման համար: Կան բազմաթիվ կայքեր և ծրագրեր, որոնք բարելավում են սովորողների լեզվական գիտելիքներն ու հմտությունները։ Սույն հոդվածում ներկայացվում է լեզուների ուսուցման բազմաթիվ առցանց գործիքներից մեկը՝ վեբ-որոնումը, որը նպաստում է ուսումնական գործընթացի արդյունավետության բարձրացմանը և սովորողների ստեղծագործական մտածողության զարգացմանը։ Վեբ-որոնումը հետազոտության վրա հիմնված ուսումնական գործունեություն է, որի ընթացքում սովորողների ձեռք բերած գիտելիքները, տեղեկատվությունը հիմնականում ստացվում են համացանցային աղբյուրներից` կայքեր, հանրագիտարաններ, ուսումնական ռեսուրսներ, գրադարաններ, ֆորումներ: Այս մեթոդով ուսուցումը ենթադրում է ելակետային մի հարցադրում կամ խնդիր, որը գործնական, ոչ թե տեսական պատասխանի կամ լուծման կարիք ունի: Վեբ-որոնումը և մուլտիմեդիա տեխնոլոգիաների ներդրումը հնարավորություն է տալիս սովորողներին դառնալ ավելի մոտիվացված, կենտրոնացած և նպաստում է նրանց քննադատական մտածողության զարգացմանը։
В данной статье представлен один из многочисленных онлайн-инструментов для изучения языка, так называемый веб-поиск (WebQuest), который способствует повышению эффективности учебного процесса дучащихся и развитию их творческого мышления. Веб-поиск – научно-исследовательская образовательная деятельность, в ходе которой знания и информация, приобретаемые учащимися, в основном поступают из интернет-источников: сайтов, энциклопедий, образовательных ресурсов, форумов. Обучение с помощью этого метода предполагает организацию действий учащихся с вопроса или проблемы, которая требует практического решения. Просмотр веб-страниц и внедрение мультимедийных технологий позволяют учащимся стать более мотивированными, сосредоточенными и способствуют развитию их критического мышления. При использовании этого инструмента меняется взаимодействие учащихся с учителем. активность учащихся возрастает, задачей же учителя становится создание условий для реализации их инициативы.
Երևան
oai:arar.sci.am:361771
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Mar 15, 2024
Aug 8, 2023
28
https://arar.sci.am/publication/391102
Edition name | Date |
---|---|
Amalyan, Gohar, Integration of webquest technology into teaching and learning process | Mar 15, 2024 |
Andrikyan, Arman
Astvatsatryan, Melanya Amalyan, Gohar
Abrahamyan, Araksya
Harutyunyan, Marianna Aleksanyan, Mery
Ispiryan, Mariam