Նիւթ

Վերնագիր: Capturing the Ripples: Addressing the Sustainability of the Impact of Social Marketing

Ստեղծողը:

Arulmani, Gideon ; Abdulla, Agisa

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ=Проблемы педагогики и психологии= Main Issues of Pedagogy and Psychology

Հրապարակման ամսաթիւ:

2014

Հատոր:

3

Համար:

2

ISSN:

1829-1295 ; e-2953-7878

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Արուլմանի Գիդեոն, Աբդուլլա Ագիզա, Гидеон Арулмани, Агиза Абдулла

Այլ վերնագիր:

Տատանումների վերահսկումը. սոցիալական մարքեթինգի ազդեցության կայունացման վերաբերյալ ; Мониторинг колебаний: о стабилизации воздействия социального маркетинга

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկոյթ:

15-29

Ամփոփում:

Հեղինակը ներկայացնում է «YES(Այո)» սոցիալ–մարքեթինգային կազմակերպության գլխավոր նպատակը, որը ուղղորդում է, եթե ինչպես կարելի է նորարությամբ և հաստատական գործողություններով զարգացնել կարիերան: Հոդվածագիրը խոսում է երիտասարդ մոլդավացու մասին: Վերջինս անցնելով ամբողջական ծրագիրը տրամադրում է փաստարկների տիպիկ օրինակներ: 18–ամյա երիտասարդը դպրոցում ունենալով ցածր առաջադիմություն և մեծ ռիսկեր իր կարիերայի զարգացման ճանապարհին` «YES(Այո)» ծրագրից տեղեկանալով մասնագիտական կողմնորոշման արդյունավտության մասին` դպրոցում դիմել և ստացել է խորհրդատվություն: Արդյունքում, կարիերայի խորհրդատուից սովորել է ասել` «Այո, ես կարող եմ»: Երիտասարդը գիտակցել է, որ ֆիզիկապես և հոգեպես պատրաստ պետք է լինի կարիերայում առաջընթաց ունենալու համար:
Автор представляет главную цель социально– маркетинговой организации «YES(Да)», которая предполагает, как при помощи нововведений и решительных действий развивать карьеру. Автор пишет о молодом молдаванине. Восемнадцатилетний юноша, имея низкую успеваемость в школе и трудности на пути развития своей карьеры, узнав из программы «YES(Да)» об эффективности профессиональной ориентации, подал заявление в школу и получил консультацию. В результате он научился у советника по карьере говорить «Да, я могу ». Юноша осознал, что он должен быть физически и духовно готовым для карьерного роста.

Հրատարակութեան վայրը:


Երևան

Հրատարակիչ:

Զանգակ հրատ.

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:372588

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Apr 5, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Apr 5, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

11

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/402495

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակութեան անունը Թուական
Arulmani, Gideon, Capturing the Ripples: Addressing the Sustainability of the Impact of Social Marketing Apr 5, 2024

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն