Գևորգյան Հայկուհի, Геворгян Айкуи
Մասնագիտական կողմնորոշումը՝ ցկյանս գործընթաց ; Профессиональная орентация как непрерывный процесс
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Հոդվածում հեղինակը ներկայացնում է «մասնագիտական կողմոնորշում, կարիերայի ուղղորդում» եզրույթները: Մասնագիտական կողմնորոշումը գործառույթ է, որի նպատակն է անձին տրամադրել համակարգված տեղեկատվություն աշխատաշուկայի առկա իրավիճակի և զարգացման միտումների, կրթական համակարգի ընձեռած հնարավորությունների, մասնագիտությունների, անձնային որակների և հակումների վերաբերյալ` նրան հնարավորություն ընձեռելով կայացնել գիտակցված և արդյունավետ որոշում: Հոդվածում նաև ներկայացված է մասնագիտական ինքնորոշման հասկացությունը: Հեղինակը նշում է, որ գիտակցելով սեփական կարիքները, դասակարգվում է դրանց հաջորդականությունը, առանձնացվում են նախընտրությունները, առաջ են գալիս հետաքրքրությունները, որոնք իրենց զարգացման ընթացքում կարող են վերածվել հակումների, ձևավորվում են արժեքները, ձևակերպվում են դրդապատճառները, հստակեցվում են նպատակները, ուսումնասիրվում են անձի այն հնարավորությունները, որոնք կարող են նպաստել կամ խոչընդոտել նպատակին հասնելու համար: Այս ամենից հետո արդեն որոշում է կայացվում անցնելու կոնկրետ գործողությունների, այսինքն` տեղի է ունենում ինքնորոշում: Վերջում հեղինակը հանգում է այն եզրակացության, որ կարիերայի ուղղորդումը ցկյանս ծառայություն է և չի նշանակում սոսկ ուսումնառության գործընթացին հաջորդող աշխատանք, այլ այս երկուսը փոխկապակցված։ «Կարիերայի ուղղորդումը » առավել ընդգրկուն եզրույթ է, որը կիրառվում է նկարագրելու մի շարք գործողություններ, որոնք օգնում են մարդկանց կյանքի և աշխատանքի ընդհանուր ըմբռնումից անցում կատարելու կյանքի, ուսումնառության և աշխատանքի իրատեսական տարբերակների կոնկրետ ըմբռնման:
В статье автор представляет термины «профессиональная ориентация/ направление карьеры ». Целью профессиональной ориентации является предоставление систематизированной информации о текущем состоянии и возможных путях развития рынка труда, возможностях, предоставляемых системой образования, специальностях, личностных качествах и стремлениях, помогая индивидууму принять осознанное и эффективное решение. Также в статье приводится понятие профессионального самоопределения. Автор отмечает, что осознание и систематизация собственных потребностей позволяют определить предпочтения, на первый план выходят интересы, которые в своем развитии могут перейти в предрасположенности, формируются ценности, исследуются те возможности личности, которые могут способствовать или мешать достижению цели. После всего этого принимается решение о переходе к конкретным действиям, то есть имеет место самоопределение. В заключение автор приходит к выводу, что профессиональная ориентация – это непрерывный процесс и не является исключительно работой, следующей за исследованием, эти два явления взаимосвязаны. «Направление карьеры » – это всеобъемлющее явление, которое применяется при описании ряда действий, позволяющих людям перейти от общего понимания жизни и работы к точному пониманию реальных вариантов жизни, учебы и работы.
Երևան
oai:arar.sci.am:372589
Apr 5, 2024
Apr 5, 2024
12
https://arar.sci.am/publication/402496
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Gevorgyan, Haykuhi, Professional Orientation as Lifelong Process | Apr 5, 2024 |
Van-Dat Tran Ngoc Doan Trang Huynh
Stammberger, Iris
Arulmani, Gideon Abdulla, Agisa
Wurdinger, Scott Jennifer, Rudolph