Արուլմանի Գիդեոն, Աբդուլլա Ագիզա, Гидеон Арулмани, Агиза Абдулла
Տատանումների վերահսկումը. սոցիալական մարքեթինգի ազդեցության կայունացման վերաբերյալ ; Мониторинг колебаний: о стабилизации воздействия социального маркетинга
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Հեղինակը ներկայացնում է «YES(Այո)» սոցիալ–մարքեթինգային կազմակերպության գլխավոր նպատակը, որը ուղղորդում է, եթե ինչպես կարելի է նորարությամբ և հաստատական գործողություններով զարգացնել կարիերան: Հոդվածագիրը խոսում է երիտասարդ մոլդավացու մասին: Վերջինս անցնելով ամբողջական ծրագիրը տրամադրում է փաստարկների տիպիկ օրինակներ: 18–ամյա երիտասարդը դպրոցում ունենալով ցածր առաջադիմություն և մեծ ռիսկեր իր կարիերայի զարգացման ճանապարհին` «YES(Այո)» ծրագրից տեղեկանալով մասնագիտական կողմնորոշման արդյունավտության մասին` դպրոցում դիմել և ստացել է խորհրդատվություն: Արդյունքում, կարիերայի խորհրդատուից սովորել է ասել` «Այո, ես կարող եմ»: Երիտասարդը գիտակցել է, որ ֆիզիկապես և հոգեպես պատրաստ պետք է լինի կարիերայում առաջընթաց ունենալու համար:
Автор представляет главную цель социально– маркетинговой организации «YES(Да)», которая предполагает, как при помощи нововведений и решительных действий развивать карьеру. Автор пишет о молодом молдаванине. Восемнадцатилетний юноша, имея низкую успеваемость в школе и трудности на пути развития своей карьеры, узнав из программы «YES(Да)» об эффективности профессиональной ориентации, подал заявление в школу и получил консультацию. В результате он научился у советника по карьере говорить «Да, я могу ». Юноша осознал, что он должен быть физически и духовно готовым для карьерного роста.
Երևան
oai:arar.sci.am:372588
Apr 5, 2024
Apr 5, 2024
11
https://arar.sci.am/publication/402495
Edition name | Date |
---|---|
Arulmani, Gideon, Capturing the Ripples: Addressing the Sustainability of the Impact of Social Marketing | Apr 5, 2024 |
Gideon Arulmani Agisa Abdulla
Gideon Arulmani Agisa Abdulla
Wurdinger, Scott Jennifer, Rudolph
Van-Dat Tran Ngoc Doan Trang Huynh