Ստամբերգեր Իրիս, Стамбергер Айрис
Ուսուցման կառավարման տեսություն: Ինչպես են մասնագետները խրախուսում ուսուցումը բարձրագույն կրթության և մասնագիտական պրակտիկայի ոլորտում ; Теория управления процессом обучения: как специалисты содействуют учебе в сфере высшего образования и профессиональной практики
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Հոդվածում լուսաբանվում է ուսուցման կառավարման տեսության էությունը և նրա արդյունավետ ներմուծումը բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում: Ապացուցվում է տեսության շարունակական դրական ազդեցությունը նաև մասնագիտական պրակտիկայի ժամանակ: Հեղինակն առաջարկում է տեսական և գործնական մի շարք լուծումներ, որոնք հնարավորություն կտան խրախուսել ուսման գործընթացը և պարարտ հող կստեղծեն սովորողների մասնագիտական աճի համար:
В статье освещается сущность теории управления обучением и ее успешное внедре- ние в высших учебных заведениях. Доказывается также продолжительное положительное влияние теории в рамках профессиональной практики. Автор предлагает ряд теоретиче- ских и практических решений, позволяющих поощрить учебный процесс и создающих плодотворную почву для профессионального роста учащихся.
Երևան
oai:arar.sci.am:372979
Apr 16, 2024
Apr 12, 2024
3
https://arar.sci.am/publication/403014
Van-Dat Tran Ngoc Doan Trang Huynh
Arulmani, Gideon Abdulla, Agisa
Wurdinger, Scott Jennifer, Rudolph