Object

Title: Learning Managment Theory: How Experts Foster Learning In Higher Education And Proffessional Practice Environments

Ստեղծողը:

Stammberger, Iris

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ=Проблемы педагогики и психологии= Main Issues of Pedagogy and Psychology

Հրապարակման ամսաթիւ:

2013

Հատոր:

1

Համար:

2

ISSN:

1829–1295

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Ստամբերգեր Իրիս, Стамбергер Айрис

Այլ վերնագիր:

Ուսուցման կառավարման տեսություն: Ինչպես են մասնագետները խրախուսում ուսուցումը բարձրագույն կրթության և մասնագիտական պրակտիկայի ոլորտում ; Теория управления процессом обучения: как специалисты содействуют учебе в сфере высшего образования и профессиональной практики

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկոյթ:

28-40

Ամփոփում:

Հոդվածում լուսաբանվում է ուսուցման կառավարման տեսության էությունը և նրա արդյունավետ ներմուծումը բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում: Ապացուցվում է տեսության շարունակական դրական ազդեցությունը նաև մասնագիտական պրակտիկայի ժամանակ: Հեղինակն առաջարկում է տեսական և գործնական մի շարք լուծումներ, որոնք հնարավորություն կտան խրախուսել ուսման գործընթացը և պարարտ հող կստեղծեն սովորողների մասնագիտական աճի համար:
В статье освещается сущность теории управления обучением и ее успешное внедре- ние в высших учебных заведениях. Доказывается также продолжительное положительное влияние теории в рамках профессиональной практики. Автор предлагает ряд теоретиче- ских и практических решений, позволяющих поощрить учебный процесс и создающих плодотворную почву для профессионального роста учащихся.

Հրատարակութեան վայրը:


Երևան

Հրատարակիչ:

Զանգակ հրատ.

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:372979

Object collections:

Last modified:

Apr 16, 2024

In our library since:

Apr 12, 2024

Number of object content hits:

8

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/403014

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

This page uses 'cookies'. More information