Արուլմանի Գիդեոն, Աբդուլլա Ագիսա, Гидеон Арулмани, Агиса Абдулла
Սոցիալական մարքեթինգի ազդեցությունը կարիերայի ուղղորդման վրա ; Влияние социального маркетинга на становление карьеры
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Հոդվածը ներկայացնում է Մալդիվյան Հանրապետության գործատուների և աշխատանք փնտրողների համար նախատեսված սոցիալական մարքեթինգի ծրագրավորված մի արշավ, որն ընդհանուր առմամբ նպատակ ունի ստեղծել աշխատանքի հանդեպ դրական վերաբերմունք: Բացվել են խորհրդատվական գրասենյակներ, որոնք օգնում են երիտասարդ շրջանավարտներին պատկերացում կազմել պահանջարկ ունեցող մասնագիտությունների և երկրռւմ տիրող իրողությունների հետ: Հոդվածում շեշտադրվում է սոցիալական մարքեթինգի կարևորությունը, որպես գործազուրկներին և գործատուներին կապող օղակ:
В статье представлен предусмотренный для работодателей и безработных поход, запрограммированный социальным маркетингом, который, в целом, имеет цель ֊ создать положительное отношение к работе. Открыты канцелярии, куда могут обратиться выпускники. Здесь дают информацию о специальностях, которые, исходя из сложившейся в стране ситуации, востребованы. В статье акцентируется важность социального маркетинга как связующего звена между работодателями и безработными.
Երևան
oai:arar.sci.am:372213
Apr 3, 2024
Apr 3, 2024
15
https://arar.sci.am/publication/402070
Edition name | Date |
---|---|
Gideon Arulmani, Abstract Capturing The Ripples: The Impact Of Social Marketing On Career Management | Apr 3, 2024 |
Arulmani, Gideon Abdulla, Agisa
Gideon Arulmani Agisa Abdulla
Arwa Ahmed Abdo Qasem G.Viswanathappa