Object

Title: Abstract Capturing The Ripples: The Impact Of Social Marketing On Career Management

Journal or Publication Title:

Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ=Проблемы педагогики и психологии= Main Issues of Pedagogy and Psychology

Date of publication:

2015

Volume:

3

Number:

3

ISSN:

1829 –1295

Official URL:


Additional Information:

Արուլմանի Գիդեոն, Աբդուլլա Ագիսա, Гидеон Арулмани, Агиса Абдулла

Other title:

Սոցիալական մարքեթինգի ազդեցությունը կարիերայի ուղղորդման վրա ; Влияние социального маркетинга на становление карьеры

Corporate Creators:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Coverage:

15-25

Abstract:

Հոդվածը ներկայացնում է Մալդիվյան Հանրապետության գործատուների և աշխատանք փնտրողների համար նախատեսված սոցիալական մարքեթինգի ծրագրավորված մի արշավ, որն ընդհանուր առմամբ նպատակ ունի ստեղծել աշխատանքի հանդեպ դրական վերաբերմունք: Բացվել են խորհրդատվական գրասենյակներ, որոնք օգնում են երիտասարդ շրջանավարտներին պատկերացում կազմել պահանջարկ ունեցող մասնագիտությունների և երկրռւմ տիրող իրողությունների հետ: Հոդվածում շեշտադրվում է սոցիալական մարքեթինգի կարևորությունը, որպես գործազուրկներին և գործատուներին կապող օղակ:
В статье представлен предусмотренный для работодателей и безработных поход, запрограммированный социальным маркетингом, который, в целом, имеет цель ֊ создать положительное отношение к работе. Открыты канцелярии, куда могут обратиться выпускники. Здесь дают информацию о специальностях, которые, исходя из сложившейся в стране ситуации, востребованы. В статье акцентируется важность социального маркетинга как связующего звена между работодателями и безработными.

Place of publishing:


Երևան

Publisher:

Զանգակ հրատ.

Format:

pdf

Identifier:

oai:arar.sci.am:372213

Object collections:

Last modified:

Apr 3, 2024

In our library since:

Apr 3, 2024

Number of object content hits:

14

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/402070

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

This page uses 'cookies'. More information