Օբյեկտ

Վերնագիր: Հայոց ԲՁ եղանակը և Dies Irae միջնադարյան սեկվենցիան

Ստեղծողը:

Միսակյան, Նանե

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտի տարեգիրք = Komitas museum-institute yearbook

Հրապարակման ամսաթիվ:

2020

Հատոր:

Ե

ISBN:

978–9939–9206–9–6

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Misakyan Nane

Այլ վերնագիր:

The Armenian Second Mode And Dies Irae Sequence

Աջակից(ներ):

Պատ. խմբ.՝ Տաթևիկ Շախկուլյան

Ամփոփում:

Հոդվածը նվիրված է հայ հոգևոր երգարվեստի Արմաշական ավանդույթի (Պոլսական երգվածքի առանձին ենթաճյուղը) ԲՁ ձայնեղանակի շարականների ուսումնասիրությանը ։ Բացահայտել ենք դրանց բնութագրական հատկանիշները, դիտարկել տեմպերը, մեղեդիական ոճերը և մեղեդիական բնորոշ դարձվածքները ։ Աշխատանքի կարևոր մասն է կազմում Արմաշական շարականների համեմատական վերլուծությունը հայ հոգևոր երգարվեստի այլ ավանդույթները ներկայացնող համանուն նմուշների հետ։ Քննության ընթացքում ինտոնացիոն աղերսներ ենք նկատել դիտարկվող ԲՁ շարականներում տեղ գտած որոշակի մեղեդիական դարձվածքների և Dies Irae միջնադարյան սեկվենցիայի միջև։ Այս համատեքստում առաջ ենք բերել հիմնահարցեր՝ կապված երկու երգասացությունների ստեղծման ժամանակի, մեղեդիական կերտվածքում խնդրո առարկա դարձվածքների զարգացման օրինաչափությունների, մեղեդիական ոճերի և երաժշտական բաղադրիչների այլ առանձնահատկությունների հետ։
The research of the Armenian medieval music is the most important part of Komitas Vardapet’s activity. His musicological heritage includes many works related to the problems of Armenian sacred music:
 Formulation and historical development path of Armenian sacred music,
 The Armenian eight–mode system,
 The art of Manrusum,
 Xaz notation system, etc. This article is dedicated to the analysis of the šarakans of the Second Mode of the Armash tradition of Armenian sacred chant. I explored their characteristics, and observed their temps, melodic styles and patterns. The main focus of this study is comparative analysis of the šarakans of Armash tradition with other chants presenting Armenian sacred music. During my research have found similar intonations between melodic patterns of šarakans and Dies Irae sequence. In this context I brought forward the following problems of both singing traditions: a) The period of their creation b) Regularity of melodic pattern development in melodic structure c) Melody styles and other musical component specifics.


Բովանդակություն:

ԳԼՈՒԽ Գ. Կոմիտաս և միջնադարյան երաժշտություն
CHAPTER III: Komitas And Medieval Music

Հրատարակության վայրը:

Երևան, Բեռլին, Հալլե

Հրատարակիչ:

Կոմիտասի թանգարան-ին-տ. հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Չափեր:

էջ 210-236

Ֆիզիկական այլ նկարագրություն:

նոտա

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:270880

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Apr 26, 2023

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 11, 2021

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

34

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/295145

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն