Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտի տարեգիրք = Komitas museum-institute yearbook
The Sacred Monody In The Armenian Art Music։ Haro Stepanyan’s First Symphony
Հայ հոգևոր երգաստեղծության նմուշները կոմպոզիտորական ստեղծագործության նյութ են դարձել դեռևս XIX դարավերջին։ Հոգևոր մոնոդիայի մուտքը հետկոմիտասյան շրջանի հայ կոմպոզիտորական արվեստ տեղի ունեցավ 1944 թ.․ նորարարական գաղափարի հեղինակը Հարո Ստեփանյանն էր, որն իր Առաջին սիմֆոնիայում ներառեց «Այսօր ժողովեալ» շարականի թեման։ Սույն հոդվածում քննվում են՝ ա․ Հ․ Ստեփանյանի Առաջին սիմֆոնիայում մոնոդիայի գործածման կերպը և զարգացման սկզբունքները, բ․․ շարականի և օրիգինալ թեմատիզմի հարաբերակցությունը ստեղծագործության երաժշտական հորինվածքում, գ․ մոնոդիայի դերն ու նշանակությունը երկի երաժշտական դրամատուրգիայում։
The samples of the Armenian Sacred music tradition became the subject of musical composition at the end of the 19th century. The sacred monody entered into the Armenian composing art of the post-Komitas era in 1944. The author of the innovative idea was Haro Stepanyan, who included the melodic theme of the “Aysōr žōłōveal” šarakan in his First Symphony. This article examines: a) the manner of usage of the monody and the principles of its development in H. Stepanyan’s First Symphony; b) the correlation between the šarakan and the original theme in the musical composition; c) the role and the importance of the monody in the musical dramaturgy of the artwork.
Երևան
կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս ; oai:arar.sci.am:358882
Apr 26, 2023
Apr 26, 2023
34
https://arar.sci.am/publication/321967
Հրատարակութեան անունը | Թուական |
---|---|
Միսակյան, Նանե, Հոգևոր մոնոդիան հայ կոմպոզիտորական արվեստում․ Հարո Ստեփանյանի առաջին սիմֆոնիան | Apr 26, 2023 |
Միսակյան, Նանե Պատ. խմբ.՝ Տաթևիկ Շախկուլյան
Միսակյան, Նանե Պատ. խմբ.՝ Տաթևիկ Շախկուլյան
Հակոբյան, Անի Պատ. խմբ.՝ Տաթևիկ Շախկուլյան
Միսակյան, Նանե Պատ. խմբ.՝ Տաթևիկ Շախկուլյան