Object structure

Journal or Publication Title:

Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտի տարեգիրք = Komitas museum-institute yearbook

Date of publication:

2020

Volume:

Ե

ISBN:

978–9939–9206–9–6

Additional Information:

Զանդեք Հելմուտ Պաուլ, Sandeck Helmut Paul

Title:

Oskar Fleischer und Komitas

Other title:

Օսկար Ֆլայշերը և Կոմիտասը ; Oskar Fleischer And Komitas

Creator:

Sandeck, Helmut Paul

Contributor(s):

Պատ. խմբ.՝ Տաթևիկ Շախկուլյան

Subject:

Museums ; Komitas Vardapet

Uncontrolled Keywords:

Genocide ; Kurdish folk songs ; Armenian folk songs ; Indo–European Studies ; International Music Society ; Chasen ; Neumen ; Oskar Fleischer

Abstract:

Օսկար Ֆլայշերը (1856–1933) երաժշտագիտության երեք դասախոսներից մեկն էր Բեռլինի Ֆրիդրիխ Վիլհելմ համալսարանում, որտեղ Կոմիտասը սովորել է 1896–1899 թթ.: Այդ ընթացքում ինչպես Օսկար Ֆյալշերը, այնպես էլ Հայնրիխ Բելլերմանը (1832–1903) այլ թեմաների հետ մեկտեղ զբաղվում էին գլխավորապես միջնադարյան երաժշտությամբ, իսկ բյուզանդական նևմերը Ֆլայշերի գիտական գործունեության առանձնահատուկ ոլորտն էին ներկայացնում: Կոմիտասը Վաղարշապատի Գևորգյան ճեմարանում արդեն իսկ գիտելիքներ էր ստացել միջնադարյան հայկական խազային նոտագրության մասին, որոնց ընթերցման բանալին դարերի ընթացքում կորսվել էր: Ֆլայշերի ղեկավարությամբ երաժշտական հնագրություն (պալեոգրաֆիա) և նոտագրության արվեստ ուսանելով նա հույս էր փայփայում խազերի վերծանման բանալին գտնել: Այդ խնդրի վրա Կոմիտասն աշխատել է նաև իր ուսմանը հաջորդող տարիներին և ընդհուպ մոտեցել էր խնդրի լուծմանը: Ժողովրդական երգի ուսումնասիրության բնագավառում ևս Ֆլայշերը Կոմիտասի համար բանիմաց դասախոս էր, որը, ոգևորված լինելով Կոմիտասի երաժշտական գիտելիքներով և ունակություններով՝ ոգեշնչում էր նրան շարունակելու ժողովրդական երգի ուսումնասիրությունը: Հաջորդող տարիներին դա արտացոլվեց Կոմիտասի՝ ժողովրդական երգի հավաքման և հրատարակման ծավալուն գործունեության մեջ:
Oskar Fleischer (1856–1933) was one of the three musicology professors in Friedrich Wilhelm University, where Komitas studied in 1896–1899. During that period, both Oskar Fleischer and Heinrich Bellermann (1832–1903) mainly dealt with medieval music. The Byzantine neumes were a special field of study in Fleischer’s research activity. Komitas had already studied medieval Armenian notation (xazagrutʿyun) in Gevorgian Seminary in Vagharshapat, the key of which had been lost during the centuries. Studying musical paleography and the art of notation under Fleischer’s supervision, Komitas cherished the hope to find the key of deciphering xazes. Komitas also worked on this issue in the years following his studies and had nearly approached the solution. Fleischer was a knowledgeable professor for Komitas in the field of folk song study as well, who admired Komitas’s musical knowledge and talent and inspired him to continue studying folk songs. In subsequent years this was reflected in Komitas’s extensive activity of collecting and publishing folk songs.


Table of contents:

ԳԼՈՒԽ Բ. Կոմիտաս և Գերմանիա
CHAPTER II: Komitas And Germany

Place of publishing:

Երևան, Բեռլին, Հալլե

Publisher:

Կոմիտասի թանգարան-ին-տ. հրատ.

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Extent:

էջ 172-191