Նիւթ

Վերնագիր: Կրտսեր դպրոցականի կողմից տեքստը հասկանալու հիմնախնդիրը հոգեբանության մեջ

Ստեղծողը:

Օֆելյա Ավագյան

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

«Կաճառ» Գիտական հոդվածների ժողովածու. ՀՀ ԳԱԱ Գիտակրթական միջազգային կենտրոն = ״Качар״ Сборник научных трудов. НАН РА Международный научно-образовательный центр =“Katchar” Collection of Scientific Articles. International Scientific-Educational Center NAS RA

Հրապարակման ամսաթիւ:

2017

ISSN:

2579-2903

Պաշտոնական URL:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս

Այլ վերնագիր:

Проблема понимания текста младшими школьниками в психологии; The Issue Of Text Comprehension By Junior Pupils In Psychology

Ծածկոյթ:

283-293

Ամփոփում:

В работе представлена проблема осмысления текста младшими школьниками. Вначале обьясняется, что из себя представляет обучение, затем делается переход к структуре обучения и к познавательной деятельности младших школьников, представляется структура учебного процесса, психические индивидуальные способности младших школьников и, в конечном итоге, усвоение текста младшими школьниками с точки зрения психологии.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիւը:

2017-09-15

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:105001

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Jul 10, 2025

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Mar 22, 2020

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

46

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/115103

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն