Նիւթ

Վերնագիր: Հայերենի` իբրև օտար լեզվի ուսումնասիրման գիտամեթոդական հիմունքները

Ստեղծողը:

Մուրադյան, Լ. Կ.

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Հրապարակման ամսաթիւ:

2016

Համար:

3-4 (28-29)

ISSN:

1829-0523

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Мурадян Л. К., Mooradyan L. K.

Այլ վերնագիր:

Методологические основы изучения армянского языка как иностранного ; Methodological Bases Of The Armenian Language Study As A Foreign Language

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Ծածկոյթ:

163-170

Ամփոփում:

Վերջին տարիներին, արտասահմանցի անգլախոս ուսանողների Հայաստանում սովորելու ցանկությանը զուգահեռ, տարբեր բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում անհրաժեշտաբար կազմվել են հայերենի` որպես օտար լեզվի դասավանդման ծրագրեր, մշակվել է մեթոդական գրականություն: Այնուամենայնիվ, առաջադիր խնդիրն ամբողջությամբ ուսումնասիրված չէ, և որոնումները շարունակվում են: Տարիներ շարունակ Խորհրդային Հայաստանի մանկավարժներն ու լեզվի մշակները հայերենն իբրև մայրենի լեզու են դիտարկել և ուսումնասիրել, կատարել զանազան մեթոդական մշակումներ մայրենիի դպրոցական և բուհական դասավանդման գործընթացում: Հայերենի` իբրև օտար լեզվի իմացության տարբեր մակարդակներում դասավանդելու համար կազմել ենք ծրագրեր, ձեռնարկներ, <<Սովորում ենք գրել, կարդալ, խոսել հայերեն>> դասագիրքը, երկարամյա աշխատանքային փորձի հիման վրա մշակվել է մեթոդաբանություն: Ուստի, այս հոդվածում ներկայացնում ենք հայերենի` իբրև օտար լեզվի ուսումասիրման գիտամեթոդական հիմունքների վերաբերյալ մեր դիտարկումները:
Статья посвящена обучению армянского как иностранного языка. После приобретения способности записи и чтения, учащиеся могут читать и переводить тексты, которые включают в себя основные структуры языка и разговорных формул. Это может помочь иностранным студентам в процессе повседневной коммуникации. На основе многолетнего опыта мы разработали методику и представляем наши наблюдения на эту тему.
This article is about the acquisition of the Armenian language as a foreign language. After acquisition of writing and reading abilities, the learners can read and translate the texts, which include the basic language structures and conversational formulas. These can help foreign students in everyday leaving and communication process. Having many years of experience, we discuss the Armenian language as a foreign language teaching issues and offer our observations on the subject.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Մանկավարժ հրատ․

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:373102

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Apr 16, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Apr 15, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

40

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/403087

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն