Նիւթ

Վերնագիր: Նախադպրոցականի և նրա միկրոմիջավայրի հարաբերությունների փոխկապակցվածության առանձնահատկությունները

Ստեղծողը:

Մալումյան, Տ. Զ.

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Հրապարակման ամսաթիւ:

2018

Համար:

1-2 (34-35)

ISSN:

1829-0523

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Малумян Т. З., Malumyan T. Z.

Այլ վերնագիր:

Особенности взаимообусловленности отношений детей дошкольного возраста и окружающей их микросреды ; Features Of Interconditionality Of The Relations Of Children Of Preschool Age And The Microenvironment Surrounding Them

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Ծածկոյթ:

72-76

Ամփոփում:

Հոդվածում քննարկվում են ավագ նախադպրոցականների փոխհարաբերությունների բազմաշերտ դրսևորումները՝ առաջին հերթին կապված երեխայի և նրա սոցիալական մերձավոր միջավայրի փոխազդեցությունների տարրապատկերի միասնաբար հանդես գալու պայմանների հետ: Երեխայի ինքնագիտակցությունը պայմանավորող դերեկատարումներն ունեն տարիքային և սեռային բնույթ, որոնցում ներառված են մեծահասակների կողմից ներկայացվող սոցիալական նորմերը, որոնք բնականաբար երեխայի առօրյա կյանքում ունեն հուզական երանգավորումներ, քանի որ հանդես են գալիս որպես համակրանքի կամ հակակրանքի արտահայտություն՝ դրսևորվելով որպես ուրախություն, թախիծ և այլ վիճակներ; Բացահայտվում է հուզական դրսեւորումների գիտական հիմքերը ոչ միայն խաղային գործունեության պայմաններում, այլև «երեխա-երեխա» և «երեխամեծահասակ» միջանձնային հարաբերություններում: Հուզական ոլորտի տարիքային փոփոխությունները պայմանավորված են երեխաների հաղորդակցական կարողություններով, միմյանց հանդեպ ունեցած վերաբերմունքով և այն դերակատարմամբ, որոնք ստանձնում է երեխան իր ամենօրյա շփումներում:
В статье обсуждается многоуровневость межличностных отношений детей старшего дошкольного возраста, обусловленная взаимовлиянием микросреды и ребенка, при условии совместной деятельности. Социальные роли имеют возрастную и гендерную окраску и обусловливают самосознание ребенка. В этот процесс включены нормы поведения со стороны взрослых, которые имеют эмоциональную окраску и проявляются в виде симпатий и антипатий, эмоциями радости, гнева, грусти и т.д. Возрастные перемены эмоциональной сферы обусловлены коммуникативными умениями детей, отношением друг к другу и теми ролями, которые выполняет ребенок в повседневных интеракциях.
In article the multilevelness of the interpersonal relations of children of the advanced preschool age caused by interference of a microenvironment and the child on condition of joint activity is discussed. Social roles have age and gender coloring and cause consciousness of the child. This process has included standards of behavior from adults who have emotional coloring and are shown in the form of likes and dislikes, emotions of joy, anger, grief, etc. Age changes of the emotional sphere are caused by communicative abilities of children, the relation to each other and those roles which are carried out by the child in daily interactions.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Մանկավարժ հրատ․

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:371625

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Apr 16, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Mar 25, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

4

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/401540

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն