Օբյեկտ

Վերնագիր: Ավագ նախադպրոցականների հուզական դրսևորումների փորձարարական հետազոտություն

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Հրապարակման ամսաթիվ:

2018

Համար:

1-2 (34-35)

ISSN:

1829-0523

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Малумян Т. З. Карапетян В. С., Malumyan T. Z., Karapetyan V. S.

Այլ վերնագիր:

Экспериментальное изучение эмоциональных проявлений старших дошкольников ; Experimental Study Of Senior Preschoolers‟ Emotional

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Ծածկույթ:

77-81

Ամփոփում:

Հոդվածում քննարկվում են ավագ նախադպրոցականների հուզական դրսևորումները՝ համապատասխան արտահայտչաձևերով: Հույզերի արտահայտչանշանների գրաֆիկական պատկերման մեթոդի և Ռ.Դորկի ու Վ.Ամենի տագնապայնության թեստի միջոցով ցույց են տրվում տարբեր իրավիճակներում հուզական դրսևորումների ձևավորման նպատակահարմարությունը հուզական վիճակների գնահատման և կարգավորման գործընթացում: Հուզական դրսևորումները ուսումնասիրվել են երկու տեսանկյունով՝ 1) առանձին հատկանիշների ճանաչողության և 2) տվյալ իրավիճակում համապատասխան հուզական (ուրախություն, տխրություն, վախ, զայրույթ, զարմանք) վիճակի դրսևորման կողմնորոշման:
В статье обсуждаются эмоциональные прояления с соответствующими типовыми выражениями старших дошкольников. С помощью методик графического изображения эмоциональных выражений и теста тревожности Р. Дорки и В. Амена показаны целесообразность формирования эмоциональных проявлений в разных ситуациях, в процессе оценивания и регулирования эмоциональных состояний. Эмоциональные проявления изучались в двух аспектах: а) когнитивном и б) ситуативном, когда в соответствии с ситуацией выражаются адекватные эмоцииֈ радость, печаль, страх, гнев, удивление. Применение этих методик позволяет расширить понимание места и ролью эмоций в повседневной жизни.
The article discusses the emotional manifestations of senior preschoolers with appropriate expressions. The method of graphic representation of emoticons and R. Dorky and V. Amy's test shows the expediency of forming emotional manifestations in different situations, in the process of emotional state assessment and regulation. Emotional manifestations have been studied in two ways: cognition, knowledge of individual traits, and secondly, orienting to the corresponding emotional response, joy, dullness, fear, anger, amazement.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Մանկավարժ հրատ․

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:371626

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Apr 16, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Mar 25, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

7

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/401541

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն