Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր
Малумян Т. З. Карапетян В. С., Malumyan T. Z., Karapetyan V. S.
Экспериментальное изучение эмоциональных проявлений старших дошкольников ; Experimental Study Of Senior Preschoolers‟ Emotional
Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Հոդվածում քննարկվում են ավագ նախադպրոցականների հուզական դրսևորումները՝ համապատասխան արտահայտչաձևերով: Հույզերի արտահայտչանշանների գրաֆիկական պատկերման մեթոդի և Ռ.Դորկի ու Վ.Ամենի տագնապայնության թեստի միջոցով ցույց են տրվում տարբեր իրավիճակներում հուզական դրսևորումների ձևավորման նպատակահարմարությունը հուզական վիճակների գնահատման և կարգավորման գործընթացում: Հուզական դրսևորումները ուսումնասիրվել են երկու տեսանկյունով՝ 1) առանձին հատկանիշների ճանաչողության և 2) տվյալ իրավիճակում համապատասխան հուզական (ուրախություն, տխրություն, վախ, զայրույթ, զարմանք) վիճակի դրսևորման կողմնորոշման:
В статье обсуждаются эмоциональные прояления с соответствующими типовыми выражениями старших дошкольников. С помощью методик графического изображения эмоциональных выражений и теста тревожности Р. Дорки и В. Амена показаны целесообразность формирования эмоциональных проявлений в разных ситуациях, в процессе оценивания и регулирования эмоциональных состояний. Эмоциональные проявления изучались в двух аспектах: а) когнитивном и б) ситуативном, когда в соответствии с ситуацией выражаются адекватные эмоцииֈ радость, печаль, страх, гнев, удивление. Применение этих методик позволяет расширить понимание места и ролью эмоций в повседневной жизни.
The article discusses the emotional manifestations of senior preschoolers with appropriate expressions. The method of graphic representation of emoticons and R. Dorky and V. Amy's test shows the expediency of forming emotional manifestations in different situations, in the process of emotional state assessment and regulation. Emotional manifestations have been studied in two ways: cognition, knowledge of individual traits, and secondly, orienting to the corresponding emotional response, joy, dullness, fear, anger, amazement.
Երևան
oai:arar.sci.am:371626
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Apr 16, 2024
Mar 25, 2024
7
https://arar.sci.am/publication/401541
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Մալումյան, Տ. Զ., Ավագ նախադպրոցականների հուզական դրսևորումների փորձարարական հետազոտություն | Apr 16, 2024 |
Մալումյան, Տ. Զ. Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Սահրադյան, Ա. Ի. Այվազյան, Հ. Վ. Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Հարթենյան, Ջ. Գ. Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Ամիրաղյան, Մ. Գ. Մարության, Ս. Ա. Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Ասատրյան, Մ․ Ա․ Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Աջամօղլյան, Ա. Ա. Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Բալյան, Ք. Վ. Ներսիսյան, Հ. Ս. Պետրոսյան, Ա. Լ. Ղալեչյան, Լ. Մ. Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան