Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր
Амирян Г. Ш., Багдасаря А. Ю., Amiryan G. Sh., Bagdasaryan H. Y.
Методика препадования стихотворной прозы на занятиях по сценичецкой речи ; Methodical Speciaity Teaching Of Poetic Proze And Stage Speech In Classroom Studies
Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Գրական այս ինքնատիպ տեսակը` արձակ բանաստեղծությունը, իր բնույթով հաճախ է գրավում ուսանողներին և դա առաջ է քաշում կատարողական և ուսուցման հարցերի մշակման անհրաժեշտությունը: Չափածո և արձակ գրական տեսակների միջև գոյություն ունեցող արձակ բանաստեղծություն տեսակը մի թևով առնչվում է չափածոյին, մյուսով՝ արձակին: Չափածոն դրված է չափի խիստ սահմանման մեջ, ստիպում է նրան լինել խիստ սեղմ, խտացված, իսկ արձակ նյութը, որքան ել սեղմ և հուզական լինի, չի կարող չափավորվել ոտանավորի սահմաններում : Այս մեթոդաբանության կիրառումը, գործնական ստեղխագորխական ընդացքում, բանավոր գեղարվեստական խոսքը կդարցնի ավելի հուզական, զգացմունքային, գունեղ և անմիջական:
Литературное стихотворение в прозе это оригинальный тип художественной литературы и тем самым по своей природе привлекает студентов. Возникла необходимость разработки методики обучения художественного исполнения. Между стихотворением и прозой существует еще одна форма которая с одной стороны затрагивает стихотворение, с другой прозу – это стихотворение в прозе. В поэзии существует строгое ограничение, оно весьма лаконично, сгущено. А проза насколько бы не была короткой и чувственной не может уместиться в краткость стиха.
Fiction (The Prose) as a literary original type often attracts students with its sort and it is important for performing and educating. Metric and prose are connected with each other as the prose is a little poetic and a little prosic. Poem is a type of metric and prosy which is connected with both types. Metric type is very limited, which is too brief and dens, whereas the prosy even being brief and emotive can't be limited in the poem standards. The stage speech and methodical specialty teaching will make the poetic prose more colorful and sensual in classroom studies.
Երևան
oai:arar.sci.am:373098
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Apr 16, 2024
Apr 15, 2024
11
https://arar.sci.am/publication/403077
Հրատարակութեան անունը | Թուական |
---|---|
Ամիրյան, Գ. Շ., Արձակ բանաստեղծությունների դասավանդման մեթոդաբանությունը բեմական խոսք առարկայի շրջանակում | Apr 16, 2024 |
Մուրադյան, Արթուր Գլխավոր խմբ.՝ Վլադիմիր Կարապետյան
Յարամիշյան, Մ. Բ. Գլխ․ խմբ.՝ Հ. Վ. Գրիգորյան
Avetisyan, Mariam Sargsyan, Ruzanna
Ներկարարյան, Ալետա
Հարությունյան, Լուսինե Սարգսյան, Ռուզաննա Մկրտչյան, Ալլա Հակոբյան, Լիլիթ
Ավանեսյան, Ռոմիկ Տոնոյան, Սիլվա
Բագոյան, Ալլա Հովհաննիսյան, Լուսինե