Նիւթ

Վերնագիր: Գործողությունների և դրանց ուղեկցող հուզական վիճակների փոխկապակցվածությանը նախադպրոցական տարիքում

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Date of publication:

2016

Number:

3-4 (28-29)

ISSN:

1829-0523

Official URL:


Additional Information:

Малумян Т. З., Malumyan T. Z.

Other title:

Взаимосвязь действий и сопутствующих им эмоциональных сосотояний в дошкольном возрасте ; The Mutual Connection Between Actions And Emotional States At Preschool-Age

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Coverage:

57-63

Abstract:

Հոդվածում ուսումնասիրվում է նախադպրոցականների կողմից մանկական պատմվածքների սյուժեներից հուզական վիճակների առանձնացնելու գործընթացը, մասնավորապես, առանձնացվում են մանկական պատմվածքներում առկա գործողությունները և դրանց ուղեկցող հուզական վիճակները:
В статье рассматривается процесс выделения из детских рассказов действий и сопутствующих им эмоциональных состояний дошкольниками. В частности, исследуется способность детей связывать действия с соответствующими эмоциональными переживаниями, способность предугадывать эмоциональную составляющую каждого действия.
It is observed in the article, the process of choosing actions and supporting emotional states from childish stories by preschoolers. Particularly, the ability of children to connect actions with corresponding emotional carks and predict emotional result of every action.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Մանկավարժ հրատ․

Format:

pdf

Identifier:

oai:arar.sci.am:373084

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Apr 16, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Apr 15, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

14

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/403038

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն