Նիւթ

Վերնագիր: Աշխարհագրության դասավանդման գործընթացում տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառման մեթոդները

Ստեղծողը:

Աջամօղլյան, Ա. Ա.

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Հրապարակման ամսաթիւ:

2018

Համար:

1-2 (34-35)

ISSN:

1829-0523

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Аджамоглян А. А., Ajamoghlyan A. A.

Այլ վերնագիր:

Методы применения информационных технологий в процессе преподавания географии ; Methods Of Application Of Information Technologies In The Process Of Teaching Geography

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Ծածկոյթ:

9-13

Ամփոփում:

Հոդվածում հիմնավորվում է տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների (ՏՀՏ) ներդրման և գործնական կիրառման անհրաժեշտությունը աշխարհագրության դասավանդման գործընթացում` հիմնական դպրոցում: Հանրակրթական մի շարք դպրոցներում (Երևանի Մ. Նալբանդյանի անվան թիվ 33 և Վ. Թեքեյանի անվան թիվ 92 հիմնական դպրոց, Շիրակի մարզի Սպանդարյան գյուղի միջնակարգ դպրոց, Արթիկի թիվ 7 ավագ դպրոց) դասափորձերի արդյունքում, աշխարհագրության առարկայի ուսուցման գործընթացում առանձնացվել ու ներկայացվել է արդյունավետ համակարգչային ծրագրային և տեխնիկական միջոցներ ու դասավանդման մեթոդներ: Աշխարհագրության դասավանդման գործընթացի արդյունավետության բարձրացման մանկավարժական կարևոր պայմաններից մեկը տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառման մեթոդիկայի ճիշտ ընտրությունն ու գործիմաց իրագորցծումն է:
В статье подчеркивается необходимость внедрения и практического применения информационных и коммуникационных технологий (ИКТ) в преподавании географии в средней школе. В результате экспериментов в ряде средних школ (в школах N 33 и N 92 города Ереван, в средней школе имени Спандаряна в Ширакской области и в школе N7 города Артик), географический предмет был представлен эффективным компьютерным программным обеспечением с помощью технических средств и методов обучения. Одним из важных педагогических условий повышения эффективности преподавания географии является правильный выбор и внедрение информационных и коммуникационных технологий.
The article highlights the need for the introduction and practical application of information and communication technologies (ICT) in the teaching of geography in secondary schools. As a result of experiments in a number of secondary schools (schools N 33 and N 92 of Yerevan, Spandaryan secondary school in Shirak region and school N7 of the city of Artik), the geographical subject was represented by effective computer software using technical means and teaching methods. One of the important pedagogical conditions for increasing the effectiveness of teaching geography is the correct choice and implementation of information and communication technologies.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Մանկավարժ հրատ․

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:371615

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Apr 16, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Mar 25, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

60

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/401530

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն