Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր
Шагинян З. Б., Shahinyan Z. B.
Корреляционные особенности саморегуляции личности и интеллекта в условиях психической напряженности ; Correlational Peculiarities Of Personal Self-Regulation And Intelligence During Psychological Stress
Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Հոդվածում վեր է լուծվում անձնավորության ինքնակառավարման և ինտելեկտի համահարաբերակցային առանձնահատկությունները քննական լարվածության պայմաններում: Կատարված հետազոտության արդյունքները փաստում են այն մասին, որ հոգեկան լարվածության պայմաններում հուզական ակտիվությունը բարձրանում է, ինչը բացասական ազդեցություն է թողնում ինտելեկտուալ գործընթացների վրա, հետևաբար և ինքնակառավարման վրա: Ելնելով վերոգրյալից, մեր կողմից առաջարկվում է ուսանողների մոտ ձևավորել ինքնակառավարման հմտություններ, դրանով իսկ նպաստել հոգեկան ներդաշնակության պահպանմանը:
В статье проводится корреляционный анализ особенностей саморегуляции личности и интеллекта в условиях экзаменационной напряженности. В результате проведенных исследований в условиях психической напряженности наблюдается повышение эмоциональной активности, что оказывает отрицательное воздействие на интеллектуальные процессы, следовательно и на саморегуляцию. Исходя из вышесказанного, предлагаем формировать у студентов навыки саморегуляции, этим способствуя сохранению психической гармонии.
The article analyses correlational peculiarities of personal self-regulation and intelligence during examinational stress. The study shows increase of emotional activity during psychological stress, which has a negative influence on intellectual processes and, therefore, on self-regulation. Based on this, we suggest to develop skills of self-regulation with students, which would facilitate preservation of psychological harmony.
Երևան
oai:arar.sci.am:373085
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Apr 16, 2024
Apr 15, 2024
5
https://arar.sci.am/publication/403039
Վարդանյան, Անի
Շահվերդյան, Գայանե Ղազարյան, Իզաբելլա
Դեմոյան, Հայկ
Մանուկյան, Վիգեն Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան