Նիւթ

Վերնագիր: Գործնական աշխատանքների կազմակերպումը տարրական դպրոցի մաթեմատիկայի դասերին

Ստեղծողը:

Սարգսյան, Կարինե

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Հրապարակման ամսաթիւ:

2018

ISSN:

1829-4227

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Sargsyan Karine, Саркисян Карине

Այլ վերնագիր:

Maths classes practical work organization in Elementary School ; Организация практических работ в классах начальной школы

Աջակից(ներ):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Ծածկոյթ:

431-440

Ամփոփում:

Հոդվածում ներկայացված են տարրական դպրոցի մաթեմատիկայի դասագործընթացում կազմակերպվող գործնական աշխատանքների կազմակերպման որոշ առանձնահատկություններ: Քանի որ տարրական դպրոցի «Մաթեմատիկա» առարկայի նպատակներն են սովորողի մոտ ձևավորել և զարգացնել տրամաբանական, լեզվական և ալգորիթմական մտածողություն, ձեռք բերած գիտելիքները և կարողությունները կիրառել տարբեր գործնական խնդիրներ լուծելիս, դաստիարակել հարգանք աշխատանքի, մշակութային արժեքների, դրանք ստեղծողների նկատմամբ, ձևավորել և զարգացնել սովորողի ուշադրությունը, դիտողականությունը, աշխատասիրությունը, նպատակասլացությունը, համբերությունը, հանդուրժողականությունը, ինքնուրույնությունը, հնարամատությունը, սերմանել վստահություն սեփական ուժերի նկատմամբ, այդ առումով արժևորվում է գործնական աշխատանքների իրականացումը:
В статье представлены некоторые из особенностей организации практической работы, организованной на курсе математики начальной школы. Так как целью предмета «Математика» в начальной школе являются формирование и развитие логического, алгоритмического и языкового мышления у учащегося, применение полученных знаний и навыков в решении практических задач, воспитание уважения к работе, ценностям искусства и к их создателям, формирование и развитие внимания учащегося, наблюдательности, трудолюбия, целеустремленности, терпения, самостоятельностя, находчивости, внедрение веры в собственные силы, достигнутых посресдтвом проведения практических работ.
The article specifies the organizational characteristics of practice in Mathematics in Elementary School. The purpose of Mathematics in Elementary School is to form and develop the pupils’ logical, linguistic and algorithmic way of thinking. Practical lessons allow to apply the obtained knowledge and skills for solving various practical tasks, to treat respect towards the work, cultural values, its creators, to form and develop the pupils' attention, outsight, diligence, agility, patience, tolerance, independence, ingenuity, to develop the self-confidence.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Լիմուշ հրատ.

Ձեւաչափ:

pdf

Ֆիզիկական այլ նկարագրութիւն:

գծ.

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:360091

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Jun 15, 2023

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Jun 14, 2023

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

89

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/389306

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն