The factor of “soft power” in education policy of the Eurasian Union countries (on the example of the Russian Federation and the Republic of Armenia) ; «Փափուկ ուժի» գործոնը Եվրասիական միության երկրների կրթական քաղաքականության մեջ (Ռուսաստանի Դաշնության և Հայաստանի Հանրապետության օրինակով)
Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի
Многие постсоветские республики не только стали объектами воздействия «мягкой силы» со стороны мировых центров силы, но и сами стали осваивать искусство его применения. Особое значение в применении «мягкой силы» имеет политика в области образования. Это особо касается тех стран, которые или сильно окрепли экономически и военно-политически, или же тех, которые получают серьезную поддержку со стороны крупных диаспоральных общин за рубежом. Наглядными примерами таких стран могут служить Россия и Армения. Первая располагает серьезными материальными возможностями для ведения эффективной образовательной политики, другая же склонна привлечь к своим инициативам армянскую диаспору.
Հետխորհրդային շատ հանրապետություններ ոչ միայն դարձան համաշխարհային ուժային կենտրոնների կողմից, փափուկ ուժիե կիրառման օբյեկտներ, այլև սկսեցին սեփական նախաձեռնություններն իրականացնել այդ ուղղությամբ: «Փափուկ ուժի» կիրառման գործում մեծ նշանակություն ունի երկրների քաղաքականությունը կրթական ոլորտում: Առավելապես դա վերաբերվում է այն երկրներին, որոնք կամ կարողացան ամրապնդվել տնտեսական և ռազմաքաղաքական առումներով, կամ ել լուրջ օժանդակություն ստացան ազդեցիկ սփյուռքի կողմից: Նման երկրների ցայտուն օրինակներից են Ռուսաստանը և Հայաստանը: Առաջինը արդյունավետ կրթական քաղաքականության իրականացման համար ունի անհրաժեշտ նյութական պաշարները, իսկ երկրորդը՝ հակված է սեփական նախաձեռնությունների աջակից դարձնել հայկական սփյուռքը:
The most part of post-Soviet states became not only objects of impact of “soft power” of global centers of power, but also started to study the art of its application. The policy in education sphere has a particular importance in the usage of “soft power”. It is very important for the states, which either are strengthened in economic and military-political sphere or get serious support from large Diaspora communities abroad. Illustrative examples are the countries like Russia and Armenia. The first state has serious material resources for effective education policy, and the second state usually engages the Armenian Diaspora for its initiatives.
Երևան
oai:arar.sci.am:360009
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Jun 15, 2023
Jun 9, 2023
25
https://arar.sci.am/publication/389223
Осипов, Владимир Գլխ. խմբ.՝ Գ․ Ա․ Պողոսյան