Նիւթ

Վերնագիր: Ներքին դրդապատճառը` որպես օտար լեզվի ուսուցման կարևոր գործոն

Ստեղծողը:

Գևորգյան, Գայանե

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Հրապարակման ամսաթիւ:

2018

ISSN:

1829-4227

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Геворгян Гаяне, Grigoryan Gayane

Այլ վերնագիր:

Внутренняя мотивация как важный фактор в обучении иностранному языку ; Inner Motivation as an Essential Factor in Teaching a Foreign Language

Աջակից(ներ):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Ծածկոյթ:

410-416

Ամփոփում:

Հոդվածում քննարկվում է ներքին դրդապատճառի դերը օտար լեզվի ուսուցման գործընթացում և նրա ազդեցությունը լեզվի յուրացման արագության և որակի վրա: Թվարկվում են տարբեր ժամանակներում առաջ քաշված մի քանի տեսություններ (Ինքնորոշման տեսություն, Ճանաչողական գնահատման տեսություն և այլ), որոնցում ավելի խորն է ուսումնասիրվել ներքին դրդապատճառի կարևորությունը: Ընդգծվում է նաև այն փաստը, որ ներքին դրդապապատճառի էֆեկտիվությունը կախված է սովորող-ուսուցիչ փոխհամագործակցությունից: В статье рассматривается роль и влияние внутренней мотивации на скорость и процесс обучения иностранному языку. В частности отмечаются теории (теория самоопределения, теория познавания и оценивания), которые глубже исследуют важность внутренней мотивации. В статье также подчеркивается тот факт, что эффективность внутренней мотивации зависит от взаимодействия учащегося и учителя.
The article discusses the role of inner motivation in the process of foreign language teaching. It also studies the influence of the motivation on the speed and quality of foreign language acquisition. Different theories of different periods (Self-determination theory, Evaluation Cognitive theory etc.) are mentioned; they have enabled to have a deeper study of the mentioned factor. The article particularly underlines the fact that the effectiveness of the inner motivation depends on the teacher-learner cooperation.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Լիմուշ հրատ.

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:360086

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Jun 15, 2023

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Jun 14, 2023

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

16

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/389301

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն