Babayan Gayane, Բաբայան Գայանե
Revision as an educational technique during the lessons of the Russian language ; Կրկնություն` որպես ուսումնական գործընթաց ռուսաց լեզվի դասերի ընթացքում
Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի
Статья посвящена одному из методов современного обучения – повторению пройденного материала. Из всех видов повторения особо важное значение имеет текущее повторение, так как без него нельзя считать полноценным обобщающее и итоговое повторение. Для организации текущего повторения учитель должен иметь полное представление о внутренних связях между программными темами, уметь для данного урока определить тему для повторения, логически связанную с вновь изучаемой. Систематическое проведение текущего повторения обеспечивает непрерывное включение ранее усвоенных знаний в новые связи, позволяющие учащимся каждый раз переосмысливать их на базе высокого уровня понимания. Каждодневное повторение расширяет и углубляет знания учащихся, развивает их умственные способности и навыки применения знаний в разных ситуациях.
The article is dedicated to one of the methods of modern teaching: revision of studied material. Of all the types of revision a special place is given to the current revision as without it it’s impossible to regard summarizing and final revision work of real value. In order to organize current revision the teacher must have a complete idea about internal relations between programme subjects, be able to define the subject for the revision, which will be logically connected with the subject which is being studied. Systematic current revision helps to include the previously studied material to new relations, which will help the pupils recomprehend them on the base of high level of understanding. Everyday revision broaden and deepen the knowledge of pupils, develop their mental abilities and skills of using the knowledge in different situations.
Այս հոդվածը նվիրված է ուսուցման ժամանակակից մեթոդներից մեկին` անցած նյութի կրկնությանը: Բոլոր տիպի կրկնություններից ամենաարդյունավետը ընթացիկ կրկնությունն է, քանի որ առանց այդպիսի կրկնության լիարժեք չեն լինի ո՛չ ընհանրացնող, ո՛չ ամփոփիչ կրկնությունները: Ընթացիկ կրկնություն կազմակերպելու համար ուսուցիչը պետք է ամբողջական պատկերացում ունենա ծրագրային նյութերի միջև եղած կապերի մասին, կարողանա տվյալ դասի համար ընտրել կրկնության թեմա, որը տրամաբանորեն կապված լինի ուսուցանվող թեմայի հետ: Ընթացիկ կրկնության դասերի սիստեմատիկ անցկացումը ապահովում է նախկինում ձեռքբերված գիտելիքների անընդմեջ կիրառումը նոր ձևաչափով` ավելի բարձր մակարդակով: Ամենօրյա կրկնությունը ամբողջացնում և խորացնում է աշակերտների գիտելիքները, զարգացնում նրանց մտավոր կարողություններն ու հմտությունները` նպաստելով ձեռքբերված գիտելիքների` տարբեր պայմաններում կիրառելուն:
Երևան
oai:arar.sci.am:360081
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Jun 15, 2023
Jun 14, 2023
15
https://arar.sci.am/publication/389295
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Бабаян, Гаяне, Повторение как вид учебной работы на уроке русского языка | Jun 15, 2023 |
Осипян, Гаяне
Кароян, Марине
Мартиросян, Б. П. Գլխ․ խմբ.՝ Հ. Վ. Գրիգորյան
Испирян, Мариам Вартанян, Мария Գլխավոր խմբ.՝ Վլադիմիր Կարապետյան
Власова, Галина Турчин, Анатолий Карапетян, Владимир Գլխավոր խմբ.՝ Վլադիմիր Կարապետյան
Меликсетян, Ваган Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան