Ցույց տուր կառուցվածքը

Հրապարակման մանրամասներ:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Հրապարակման ամսաթիվ:

2018

ISSN:

1829-4227

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Sargsyan Karine, Саркисян Карине

Վերնագիր:

Գործնական աշխատանքների կազմակերպումը տարրական դպրոցի մաթեմատիկայի դասերին

Այլ վերնագիր:

Maths classes practical work organization in Elementary School ; Организация практических работ в классах начальной школы

Ստեղծողը:

Սարգսյան, Կարինե

Աջակից(ներ):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Խորագիր:

Մաթեմատիկական գիտելիքներ ; Կիրառական կարողություններ

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

ուսուցման ակտիվ ձևեր ; գործնական աշխատանքներ ; մաթեմատիկայի դասաժամեր ; երկրաչափական պատկերների կառուցում ; մեծությունների չափում

Ծածկույթ:

431-440

Ամփոփում:

Հոդվածում ներկայացված են տարրական դպրոցի մաթեմատիկայի դասագործընթացում կազմակերպվող գործնական աշխատանքների կազմակերպման որոշ առանձնահատկություններ: Քանի որ տարրական դպրոցի «Մաթեմատիկա» առարկայի նպատակներն են սովորողի մոտ ձևավորել և զարգացնել տրամաբանական, լեզվական և ալգորիթմական մտածողություն, ձեռք բերած գիտելիքները և կարողությունները կիրառել տարբեր գործնական խնդիրներ լուծելիս, դաստիարակել հարգանք աշխատանքի, մշակութային արժեքների, դրանք ստեղծողների նկատմամբ, ձևավորել և զարգացնել սովորողի ուշադրությունը, դիտողականությունը, աշխատասիրությունը, նպատակասլացությունը, համբերությունը, հանդուրժողականությունը, ինքնուրույնությունը, հնարամատությունը, սերմանել վստահություն սեփական ուժերի նկատմամբ, այդ առումով արժևորվում է գործնական աշխատանքների իրականացումը:
В статье представлены некоторые из особенностей организации практической работы, организованной на курсе математики начальной школы. Так как целью предмета «Математика» в начальной школе являются формирование и развитие логического, алгоритмического и языкового мышления у учащегося, применение полученных знаний и навыков в решении практических задач, воспитание уважения к работе, ценностям искусства и к их создателям, формирование и развитие внимания учащегося, наблюдательности, трудолюбия, целеустремленности, терпения, самостоятельностя, находчивости, внедрение веры в собственные силы, достигнутых посресдтвом проведения практических работ.
The article specifies the organizational characteristics of practice in Mathematics in Elementary School. The purpose of Mathematics in Elementary School is to form and develop the pupils’ logical, linguistic and algorithmic way of thinking. Practical lessons allow to apply the obtained knowledge and skills for solving various practical tasks, to treat respect towards the work, cultural values, its creators, to form and develop the pupils' attention, outsight, diligence, agility, patience, tolerance, independence, ingenuity, to develop the self-confidence.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Լիմուշ հրատ.

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf

Ֆիզիկական այլ նկարագրություն:

գծ.

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան