Օբյեկտ

Վերնագիր: Հակոբ Կարապենցի գեղագիտական համակարգը

Ստեղծողը:

Սիմոնյան, Նանար

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Հրապարակման ամսաթիվ:

2018

ISSN:

1829-4227

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Симонян Нанар, Simonyan Nanar

Այլ վերնագիր:

Эстетическая система Акопа Карапенца ; Hakob Karapents' aesthetic system

Աջակից(ներ):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Ծածկույթ:

353-358

Ամփոփում:

Սույն հոդվածում փորձ է արվում տալու սփյուռքահայ գրող Հակոμ Կարապենցի ստեղծագործական հարուստ ժառանգության ընդհանուր բնութագիրը: Նրա ստեղծագործությունն ամբողջապես փիլիսոփայական հարցումների դիմաց պատասխանների փնտրտուք է: Հակոբ Կարապենցին կարելի է և պետք է արժևորել նախ հայկական էկզիստենցիալիստական (գոյապաշտական) գեղարվեստական մտածողության շրջանակում: Ավանդույթի բերած կաշկանդումների դիմաց` գրողական «փրկության ճանապարհին» գոյապաշտները նախընտրում են «բացարձակ ազատության կարգախոսը»: Գրական հետաքրքրության երկրորդ դաշտն արդիապաշտ ուղղության ակունքն էր: Հ. Կարապենցն իր գրականությամբ նոր սահման է ուրվագծել:
В данной статье делается попытка дать общую характеристику богатого творческого наследия зарубежного армянского писателя Акопа Карапенца. Его творчество в целом является поиском ответов на философские вопросы. Творчество Карапенца можно оценивать в рамках армянского экзистенциального мышления. В противопоставление традиционным разграничениям “на пути спасения” экзистенциалисты предпочитают лозунг “абсолютной свободы”. Второе поле литературных интересов является истоком модернизма. Своей литературой Карапенц очертил новые грани.
This article attempts to give a general description of the rich heritage of Hakob Karapents, a diasporan Armenian writer. His work tries to answer philosophical questions. Hakob Karapents can and should be valued first, within the framework of the Armenian existentialist (artistic) artistic thinking. For the constraints of the tradition, the existentialists prefer the motto of "absolute freedom." The second field of literary interest was the source of modernity. Hakob Karapents outlined a new line in his literature.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Լիմուշ հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:360073

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jun 15, 2023

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 13, 2023

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

18

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/389287

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակության անուն Ամսաթիվ
Սիմոնյան, Նանար, Հակոբ Կարապենցի գեղագիտական համակարգը Jun 15, 2023

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն