Նիւթ

Վերնագիր: Ժան-Ժակ Ռուսո և Հակոբ Պարոնյան (մանկավարժական առնչություններ)

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Հրապարակման ամսաթիւ:

2019

Համար:

1 (43)

ISSN:

1829-0531

Պաշտոնական URL:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Harutyunyan L., Арутюнян Л.

Այլ վերնագիր:

Jean-Jacques Rousseau and Hakob Paronyan (Pedagogical Connections) ; Жан-Жак Руссо и Акоп Паронян (педагогические сходства)

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկոյթ:

54-62

Ամփոփում:

Ժան-Ժակ Ռուսոյի և Հ. Պարոնյանի մանկավարժական հայացքները ուսումնասիրելիս ի հայտ են գալիս որոշ նմանություններ, թեև նրանց ստեղծագործություններն ընդգրկում են տարբեր դարաշրջաններ: Արդիական հնչողություն ունի նրանց մտահոգությունը դաստիարակության ու դաստիարակողի հարցերի վերաբերյալ:
Исследуя педагогические взгляды Жан-Жака Руссо и Акопа Пароняна, появляются некие общие черты, несмотря на то, что они творили в разные эпохи. Сегодня актуальны их взгляды относительно вопросов воспитания и воспитателя.
Studying pedagogical perspectives of Jean-Jacques Rousseau and Hakob Paronyan we come across with some similarities, though their works include different eras. Their concerns about questions connected with upbringing and educator are relevant.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:379299

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Nov 6, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Nov 6, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

17

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/410419

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն