Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես
Տարածաշրջանային պատմական հիշողության ներկայացումը և պատմության քաղաքականությունը տուրիզմին առնչվող աղբյուրների դիտանկյունից ; Представление региональной исторической память и политики истории в условиях источников, связанных с туризмом
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
The following paper takes an analysis on the changes of the historical narrative in Nagorno Karabakh, comparing several period of it, using only tourism related publications as sources. Three periods are emphasised, and analysed together to get a wider knowledge about the inner connections how the historical narrative and historical memory was formed during the era of the Soviet Union, the Post -Soviet years, and the time slot leading up until nowadays. During the emphasis we tried to find the ones who were involved in the creation of the historical narrative from the scientific side, as well to find the key figures, historical events and built up scenes playing role in the historical narrative. Within these changes, we can receive a new side and viewpoint evaluating the historical narratives of Nagorno Karabakh.
Վաղ ժամանակներից պետությունների կողմից սեփական պատմության ներկայացումը կարևոր դեր է խաղացել, քանի որ այդպիսով պետությունը կարող էր մեկ այլ օտար պետությանը կամ անձին հաղորդել տեղեկություն իր մասին։ Այս հարցը հատկապես կարևորվում է միջազգայինորեն չճանաչված պետությունների համար, որոնք հաճախ աշխարհին արդյունավետ ներկայանալու, սեփական պատմությունն ու մշակույթը մատուցելու ոչ բավարար հնարավորությունների են տիրապետում: Հոդվածում քննարկվում է տեղական պատմության, պատմության քաղաքականության, պատմական հիշողության, ինչպես նաև պատմական պատմումների փոփոխությունների հարցերը և դրանք օտարերկրացիներին ներկայացնելու ձևերն ու եղանակները: Նշված խնդիրը հեղինակը ներկայացնում է օտարերկրացիների համար նախատեսված տարածարջանի պատմությանն առնչվող տեղեկատվության աղբյուրների վերլուծության հիման վրա։ Մասնավորապես հեղինակը Արցախ կատարած այցերի ընթացքում հավաքած նյութի հիման վրա կատարում է սեփական դիտարկումները՝ հիմք ընդունելով Լեռնային Ղարաբաղում հրատարակված տուրիզմին առնչվող գրքույկներն և տեղեկագրքերը: Հոդվածում հատկապես կարևոր տեղ է հատկացվում թեմային առնչվող տեսական գրականության վելուծությանը, որի հենքի վրա էլ ներկայացնում է Լեռնային Ղարաբաղում պատմական պատումների փոփոխությունները: Քննարկվող նյութը հիմնականում վերաբերում է երեք ժամանակաշրջանների՝ Խորհրդային Միության ժամանակաշրջան, հետխորհրդային և ներկա շրջաններ:
Данная статья посвящена анализу изменений исторических
повествований нескольких периодов в Нагорном Карабахе, используя в качестве источников только публикации, связанные с туризмом. Подчеркнуты и проанализированы три периода для того, чтобы получить более широкое представление о внутренних связях исторического повествования и исторической памяти, формовавшихся в эпоху Советского Союза, в постсоветские годы и во временном интервале, ведущем до наших дней. В ходе анализа мы попытались найти тех, кто участвовал в создании исторического повествования с научной стороны, в том числе найти ключевые фигуры, исторические события и построенные сцены, играющие роль в историческом повествовании. В рамках этих изменений мы можем получить новую сторону и точку зрения, оценивающую исторические повествования Нагорного Карабаха.
Երևան
oai:arar.sci.am:379307
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Nov 8, 2024
Nov 6, 2024
5
https://arar.sci.am/publication/410438
Bais, Marco Հայր Գաբրիէլ Այվազովսկի (հիմնադիր 1843-1848) Հայր Ղեւոնդ Ալիշան (1848-1851) Հայր Օքսենտիոս Գուրգէնեան (1852-1853) Հայր Անտոն Սիոնեան (1861-1862) Հայր Աթանագինէս Գաբթանեան (1867-1870) Հայր Յակոբոս Իսավերտենց (1871-1872) Հայր Կոմիտաս Իսկէնտէրեան (1873-1875) Հայր Արսէն Սուքրեան (1875-1876) Հայր Թովմաս Էֆտեան (1890-1892) Հայր Եսայի Տայեցի (1893-1896) Հայր Ստեփանոս Սարեան (1898-1899) Հայր Սիմոն Երեմեան (1899-1905) Հայր Դաւիթ Նազարէթեան (1905) Հայր Աթանաս Տիրոյեան (1906) Հայր Կարապետ Տէր-Սահակեան (1906-1907) Հայր Ներսէս Տիրացուեան (1908-1909) Հայր Մկրտիչ Պոտուրեան (1908) Հայր Վարդան Հացունի (1909) Հայր Ներսէս Անդրիկեան (1910-1912) Հայր Յովհան Աւգերեան (1912-1915) Հայր Ներսէս Տիրացուեան (1916-1919) Հայր Ղեւոնդ Տայեան (1918, 1921-1927) Հայր Գաբրիէլ Նահապետեան (1919-1920) Հայր Քերոբէ Չրաքեան (1920-1921) Հայր Կիւրեղ Քիպարեան (1927-1929) Հայր Վահան Յովհաննէսեան (1929-1930) Հայր Եղիա Փէչիկեան (1930-1939, 1952-1953) Հայր Եսայի Գռուզեան (1939-1942) Հայր Մեսրոպ Ճանաշեան (1942-1952, 1954-1956, 1971-1973) Հայր Ներսէս Տէր-Ներսէսեան (1957-1964, 1974-1979) Հայր Եփրեմ Տէր-Ղազարեան (1965-1967) Հայր Գաբրիէլ Սահակեան (1968-1970) Հայր Լեւոն Զէքիեան (1980-1984) Հայր Սահակ Ճեմճեմեան (1985-1992) Հայր Տաճատ Եարտըմեան (1993-1995) Հայր Յարութիւն Պզտիկեան (1996-1999) Հայր Սերոբ Չամուրլեան (2017-)
Kocharyan, Romik
Ohanian, Seda Mkrtchyan, Karen Fishenkjian, Ani Գլխավոր խմբագիր՝ Պ. Ա. Չոբանյան (2013-2017) Ա. Խառատյան (2017-)
Oganyan, Kadzhik Oganyan, Karina Pyzh, Vladimir Ermilova, Victoria Chudaev, Mihail