Ցույց տուր կառուցվածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Հրապարակման ամսաթիվ:

2019

Համար:

1 (43)

ISSN:

1829-0531

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Harutyunyan L., Арутюнян Л.

Վերնագիր:

Ժան-Ժակ Ռուսո և Հակոբ Պարոնյան (մանկավարժական առնչություններ)

Այլ վերնագիր:

Jean-Jacques Rousseau and Hakob Paronyan (Pedagogical Connections) ; Жан-Жак Руссо и Акоп Паронян (педагогические сходства)

Ստեղծողը:

Հարությունյան, Լուսյա

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Խորագիր:

Գրականագիտություն

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

Ժան-Ժակ Ռուսո ; գիտելիք ; կարողություն ; հմտություն ; դաստիարակություն ; ուսուցանել

Ծածկույթ:

54-62

Ամփոփում:

Ժան-Ժակ Ռուսոյի և Հ. Պարոնյանի մանկավարժական հայացքները ուսումնասիրելիս ի հայտ են գալիս որոշ նմանություններ, թեև նրանց ստեղծագործություններն ընդգրկում են տարբեր դարաշրջաններ: Արդիական հնչողություն ունի նրանց մտահոգությունը դաստիարակության ու դաստիարակողի հարցերի վերաբերյալ:
Исследуя педагогические взгляды Жан-Жака Руссо и Акопа Пароняна, появляются некие общие черты, несмотря на то, что они творили в разные эпохи. Сегодня актуальны их взгляды относительно вопросов воспитания и воспитателя.
Studying pedagogical perspectives of Jean-Jacques Rousseau and Hakob Paronyan we come across with some similarities, though their works include different eras. Their concerns about questions connected with upbringing and educator are relevant.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան