Journal or Publication Title:
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Шаирян Ц. Эд., Амалян Г., Shahiryan Ts., Amalyan G.
Title:
Անգլերեն ընթերցանության տեսակների զարգացումը ՀՀ հիմնական դպրոցների բարձր դասարաններում
Other title:
The Development of Types of Reading in English in Basic Schools of Armenia ; Развитие видов чтения английского языка в старших классах основной школы в РА
Creator:
Շահիրյան, Ծովինար ; Ամալյան, Գոհար
Corporate Creators:
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Subject:
Uncontrolled Keywords:
արդյունավետ ընթերցանություն ; լեզվական ծրագիր ; մանրազնին ; ճանաչողական ընթերցանություն ; ընկալողական/վերարտադրողական կարողություններ
Coverage:
Abstract:
This article is devoted to the types of reading and the importance of their usage during the educational process in the classes of Armenian schools. The article presents several types of reading: skimming, scanning, reading for detail etc. Readers use different strategies and ways of perception to develop one or another type of reading. Each type of reading serves a different purpose. Knowledge of each type of reading involves different ways of perception, strategies and serves different purposes.
Սույն հոդվածը նվիրված է անգլերենի ընթերցանության տեսակներին և դասապրոցեսի ընթացքում դրանց կիրառման կարևորությանը հայկական դպրոցների բարձր դասարաններում: Հոդվածում ներկայացված են ընթերցանության մի քանի տեսակներ՝ դիտման, որոնողական, մանրազնին ընթերցանություն և այլն: Ընթերցման յուրաքանչյուր տեսակին տիրապետելը ներառում է ընկալման տարբեր ձևեր, ռազմավարություններ և ծառայում է տարբեր նպատակների:
Данная статья посвящена видам чтения и важности их использования во время учебного процесса в старших классах армянских основных школ. B статье представляются несколько видов чтения: просмотровое чтение (определение основной темы/идеи текста), поисковое чтение (поиск конкретной информации в тексте), детальное чтение (понимание текста не только на уровне содержания, но и смысла) и т.д. Читатели используют различные стратегии и способы восприятия для развития того или иного вида чтения. Каждый вид чтения служит различным целям.
Place of publishing:
Երևան