Նիւթ

Վերնագիր: Հակոբ Պարոնյանի մանկավարժական հայացքները

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Հրապարակման ամսաթիւ:

2017

Համար:

3 (37)

ISSN:

1829-0531

Պաշտոնական URL:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Арутюнян Л., Harutyunyan L.

Այլ վերնագիր:

Педагогические взгляды у Акопа Пароняна ; Hakob Paronyan’s pedagogical views

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկոյթ:

61-69

Ամփոփում:

Հակոբ Պարոնյանի մանկավարժական գործունությունը ցույց է տալիս, որ նա ծանոթ էր առաջավոր մանկավարժական տեսություններին: Մանկավարժական գործունությանը նա վերաբերվել է ամենայն պատասխանատվությամբ՝ գործունեության հիմքում դնելով ուսուցման գլխավոր նպատակները: Նրան հավասարապես հուզել են դպրոցի կազմակերպման ու գոյության, ուսուցիչների պատրաստականության, դա- սագրքերի, ծրագրերի ու պլանների, ուսուցման, կրթության ու դաստիարակության հարցերը: Պարոնյանի մանակավարժական ժառանգությունը կարելի է բաժանել երկու մասի. մի մասն ընդհանուր մանկավարժական բնույթի հոդվածներ ու մտքեր են, մյուսը՝ զուտմանկավարժական բնույթի հոդվածներ, որոնք կոնկրետ նպատակաուղղված են դպրոցի, կրթության, ուսուցման ու դաստիարակության խնդիրներին:
Педагогический деятельность у Акопа Пароняна показывает, что он был знаком с главным педагогической теории. Он относился ответственно педагогической деятельности, на основе деятельности вставля важные учебные целы. Его волновал существования школы, подготовки учителей, учебники, программы и планы, вопросы образования и воспитания. У Пароняна Педагогическое наследие можно разделить на две части. Первая общие педагогическиe статьи и идеи . Вторая часть педагогическиe статьи специально для школы, образование, обучение и образование.
According to Paronyan`s pedagogical activity he was familiar with foremost pedagogical theories. He treated pedagogical activity with a great responsibility putting main aims of teaching on the basis of his activity. The existense and organization of school, the teachers' readiness, the issues of plans, teaching, education and upbringing excited him. Paronyan`s pedagogical heritage can be divived into two parts. The one is about general pedagogical articles and thoughts. The another is associated with specific pedagogical articles which are purposeful for the issues of school, education, teaching and upbringing.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:372527

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Apr 5, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Apr 5, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

3

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/402430

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն