Օբյեկտ

Վերնագիր: Հակոբ Պարոնյանի մանկավարժական հայացքները

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Հրապարակման ամսաթիվ:

2017

Համար:

3 (37)

ISSN:

1829-0531

Պաշտոնական URL:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Арутюнян Л., Harutyunyan L.

Այլ վերնագիր:

Педагогические взгляды у Акопа Пароняна ; Hakob Paronyan’s pedagogical views

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկույթ:

61-69

Ամփոփում:

Հակոբ Պարոնյանի մանկավարժական գործունությունը ցույց է տալիս, որ նա ծանոթ էր առաջավոր մանկավարժական տեսություններին: Մանկավարժական գործունությանը նա վերաբերվել է ամենայն պատասխանատվությամբ՝ գործունեության հիմքում դնելով ուսուցման գլխավոր նպատակները: Նրան հավասարապես հուզել են դպրոցի կազմակերպման ու գոյության, ուսուցիչների պատրաստականության, դա- սագրքերի, ծրագրերի ու պլանների, ուսուցման, կրթության ու դաստիարակության հարցերը: Պարոնյանի մանակավարժական ժառանգությունը կարելի է բաժանել երկու մասի. մի մասն ընդհանուր մանկավարժական բնույթի հոդվածներ ու մտքեր են, մյուսը՝ զուտմանկավարժական բնույթի հոդվածներ, որոնք կոնկրետ նպատակաուղղված են դպրոցի, կրթության, ուսուցման ու դաստիարակության խնդիրներին:
Педагогический деятельность у Акопа Пароняна показывает, что он был знаком с главным педагогической теории. Он относился ответственно педагогической деятельности, на основе деятельности вставля важные учебные целы. Его волновал существования школы, подготовки учителей, учебники, программы и планы, вопросы образования и воспитания. У Пароняна Педагогическое наследие можно разделить на две части. Первая общие педагогическиe статьи и идеи . Вторая часть педагогическиe статьи специально для школы, образование, обучение и образование.
According to Paronyan`s pedagogical activity he was familiar with foremost pedagogical theories. He treated pedagogical activity with a great responsibility putting main aims of teaching on the basis of his activity. The existense and organization of school, the teachers' readiness, the issues of plans, teaching, education and upbringing excited him. Paronyan`s pedagogical heritage can be divived into two parts. The one is about general pedagogical articles and thoughts. The another is associated with specific pedagogical articles which are purposeful for the issues of school, education, teaching and upbringing.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:372527

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Apr 5, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Apr 5, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

3

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/402430

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն