Object

Title: Հակոբ Պարոնյանի մանկավարժական հայացքները

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Date of publication:

2017

Number:

3 (37)

ISSN:

1829-0531

Official URL:

click here to follow the link

Additional Information:

Арутюнян Л., Harutyunyan L.

Other title:

Педагогические взгляды у Акопа Пароняна ; Hakob Paronyan’s pedagogical views

Corporate Creators:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Coverage:

61-69

Abstract:

Հակոբ Պարոնյանի մանկավարժական գործունությունը ցույց է տալիս, որ նա ծանոթ էր առաջավոր մանկավարժական տեսություններին: Մանկավարժական գործունությանը նա վերաբերվել է ամենայն պատասխանատվությամբ՝ գործունեության հիմքում դնելով ուսուցման գլխավոր նպատակները: Նրան հավասարապես հուզել են դպրոցի կազմակերպման ու գոյության, ուսուցիչների պատրաստականության, դա- սագրքերի, ծրագրերի ու պլանների, ուսուցման, կրթության ու դաստիարակության հարցերը: Պարոնյանի մանակավարժական ժառանգությունը կարելի է բաժանել երկու մասի. մի մասն ընդհանուր մանկավարժական բնույթի հոդվածներ ու մտքեր են, մյուսը՝ զուտմանկավարժական բնույթի հոդվածներ, որոնք կոնկրետ նպատակաուղղված են դպրոցի, կրթության, ուսուցման ու դաստիարակության խնդիրներին:
Педагогический деятельность у Акопа Пароняна показывает, что он был знаком с главным педагогической теории. Он относился ответственно педагогической деятельности, на основе деятельности вставля важные учебные целы. Его волновал существования школы, подготовки учителей, учебники, программы и планы, вопросы образования и воспитания. У Пароняна Педагогическое наследие можно разделить на две части. Первая общие педагогическиe статьи и идеи . Вторая часть педагогическиe статьи специально для школы, образование, обучение и образование.
According to Paronyan`s pedagogical activity he was familiar with foremost pedagogical theories. He treated pedagogical activity with a great responsibility putting main aims of teaching on the basis of his activity. The existense and organization of school, the teachers' readiness, the issues of plans, teaching, education and upbringing excited him. Paronyan`s pedagogical heritage can be divived into two parts. The one is about general pedagogical articles and thoughts. The another is associated with specific pedagogical articles which are purposeful for the issues of school, education, teaching and upbringing.

Place of publishing:

Երևան

Format:

pdf

Identifier:

oai:arar.sci.am:372527

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Apr 5, 2024

In our library since:

Apr 5, 2024

Number of object content hits:

3

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/402430

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

This page uses 'cookies'. More information