Применение метода взаимодействия для сведения к минимуму беспорядка в классе ; Ինչպես նվազագույնի հասցնել դասարանի խառնաշփոթը համագործակցային մեթոդի կիրառմամբ
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Հեղինակն ընդգծում է օտար լեզվի ուսուցման գործընթացում համագործակցային ուսուցման արդյունավետությունը և ի մի է բերում տարիներ շարունակ իր ուսուցչական գործունեության ընթացքում կիրառած համագործակցային մեթոդները, որոնք զարգացնում են սովորողներին հազորդակցական կոմպետենցիան: Առաջարկվում են մի շարք ռազմավարություններ, որոնք կարելի է կիրառել դասի խթանման, նոր նյութի ամրապնդման, հին նյութի ամփոփման համար:
В статье подчеркивается результативность применения метода взаимодействия в процессе преподавания иностранных языков. Обобщается опыт многолетней преподавательской практики применения в учебном процессе вышеназванного метода, развивающего коммуникативную компетенцию учащихся. Предлагаются различные стратегии, которые можно использовать при нарушение дисциплины в классе, а также при закреплении нового материала, равно как при обобщении пройденного.
Երևան
oai:arar.sci.am:371574
Mar 22, 2024
Mar 22, 2024
7
https://arar.sci.am/publication/401430
Edition name | Date |
---|---|
Gena Rhoades, Minimizing Chaos Through Cooperative Classroom Management | Mar 22, 2024 |
Gideon Arulmani Agisa Abdulla
Arwa Ahmed Abdo Qasem G.Viswanathappa
Arulmani, Gideon Abdulla, Agisa
Wurdinger, Scott Jennifer, Rudolph