Արվա Ահմեդ Աբդու Քասեմ, Գ. Վիշվանատապա, Ахмед Абду Касем, Г. Вишванатапа
Ուսուցիչների ընկալումը ՏՀՏ-ների ինտեգրման մասին/մասնագիտական զարգացում խառը ուսուցման միջոցով ; О восприятии учителями интеграции ИКТ /профессиональное развитие через смешанное обучение
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Վերջին տարիներին տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների ինտեգրումը ուսուցման/ ուսումնառության գործընթացում անհամեմատ աճել է: Ուսուցիչները պետք է ներգրավված լինեն համագործակցային ծրագրերի ստեղծման և դրանց զարգացման գործընթացներում, աջակցեն բարեփոխումների ռազմավարություններին և կիրառեն ՏՀՏ-ները որպես դասավանդման անփոխարինելի գործիք: Նախնական ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ խառը ուսուցումը, որը ներառում է և´ առցանց, և´ դեմ առ դեմ ուսուցում, կարող է ավելի արդյունավետ լինել, եթե ունենանք ՏՀՏ-ների մասին խորը գիտելիքներով զինված և պատրաստված ուսուցիչներ: Խառը ուսուցումը ապահովում է հասանելիություն, ճկունությունև առկա ներուժի արդյունավետ ծախսում: Սույն հոդվածի նպատակն է վերլուծել ուսուցիչների ընկալումը ՏՀՏ-ների մասին և դրանց հնարավորինս լայն կիրառումը դասավանդման գործընթացում:
В последние годы в процессе преподавания значительно возросла интеграция информационно- коммуникационных технологий обучения. Учителя должны быть вовлечены в процессы создания и развития совместных программ по поддержке стратегии реформирования и применения средств массовой информации в области ИКТ в качестве необходимого инструмента обучения. Предварительные исследования показывают, что смешанное обучение, включающее в себя как обучение онлайн, так и обучение“ лицом к лицу”, может быть более эффективным, если преподаватели обладают глубокими знаниями в области ИКТ. Смешанное обучение предоставляет доступ к гибкому экономически эффективному потенциалу. Целью данной статьи является анализ восприятия учителями ИКТ и возможно широкое их (ИКТ) использование в учебном процессе.
Երևան
oai:arar.sci.am:371490
Mar 22, 2024
Mar 22, 2024
10
https://arar.sci.am/publication/401360
Հրատարակութեան անունը | Թուական |
---|---|
Arwa Ahmed Abdo Qasem, Teachers’ Perception Towards Ict Integration: Professional Development Through Blended Learning | Mar 22, 2024 |
Gideon Arulmani Agisa Abdulla
Arulmani, Gideon Abdulla, Agisa
Wurdinger, Scott Jennifer, Rudolph