Նիւթ

Վերնագիր: Teachers’ Perception Towards Ict Integration: Professional Development Through Blended Learning

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ=Проблемы педагогики и психологии= Main Issues of Pedagogy and Psychology

Հրապարակման ամսաթիւ:

2016

Հատոր:

4

Համար:

1

ISSN:

1829 –1295

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Արվա Ահմեդ Աբդու Քասեմ, Գ. Վիշվանատապա, Ахмед Абду Касем, Г. Вишванатапа

Այլ վերնագիր:

Ուսուցիչների ընկալումը ՏՀՏ-ների ինտեգրման մասին/մասնագիտական զարգացում խառը ուսուցման միջոցով ; О восприятии учителями интеграции ИКТ /профессиональное развитие через смешанное обучение

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկոյթ:

20-26

Ամփոփում:

Վերջին տարիներին տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների ինտեգրումը ուսուցման/ ուսումնառության գործընթացում անհամեմատ աճել է: Ուսուցիչները պետք է ներգրավված լինեն համագործակցային ծրագրերի ստեղծման և դրանց զարգացման գործընթացներում, աջակցեն բարեփոխումների ռազմավարություններին և կիրառեն ՏՀՏ-ները որպես դասավանդման անփոխարինելի գործիք: Նախնական ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ խառը ուսուցումը, որը ներառում է և´ առցանց, և´ դեմ առ դեմ ուսուցում, կարող է ավելի արդյունավետ լինել, եթե ունենանք ՏՀՏ-ների մասին խորը գիտելիքներով զինված և պատրաստված ուսուցիչներ: Խառը ուսուցումը ապահովում է հասանելիություն, ճկունությունև առկա ներուժի արդյունավետ ծախսում: Սույն հոդվածի նպատակն է վերլուծել ուսուցիչների ընկալումը ՏՀՏ-ների մասին և դրանց հնարավորինս լայն կիրառումը դասավանդման գործընթացում:
В последние годы в процессе преподавания значительно возросла интеграция информационно- коммуникационных технологий обучения. Учителя должны быть вовлечены в процессы создания и развития совместных программ по поддержке стратегии реформирования и применения средств массовой информации в области ИКТ в качестве необходимого инструмента обучения. Предварительные исследования показывают, что смешанное обучение, включающее в себя как обучение онлайн, так и обучение“ лицом к лицу”, может быть более эффективным, если преподаватели обладают глубокими знаниями в области ИКТ. Смешанное обучение предоставляет доступ к гибкому экономически эффективному потенциалу. Целью данной статьи является анализ восприятия учителями ИКТ и возможно широкое их (ИКТ) использование в учебном процессе.

Հրատարակութեան վայրը:


Երևան

Հրատարակիչ:

Զանգակ հրատ.

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:371490

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Mar 22, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Mar 22, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

10

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/401360

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն