Object

Title: Minimizing Chaos Through Cooperative Classroom Management

Journal or Publication Title:

Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ=Проблемы педагогики и психологии= Main Issues of Pedagogy and Psychology

Date of publication:

2016

Volume:

4

Number:

3

ISSN:

1829 –1295

Official URL:


Additional Information:

Жена Родес, Ժենա Ռոդես

Other title:

Применение метода взаимодействия для сведения к минимуму беспорядка в классе ; Ինչպես նվազագույնի հասցնել դասարանի խառնաշփոթը համագործակցային մեթոդի կիրառմամբ

Corporate Creators:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Coverage:

15-22

Abstract:

Հեղինակն ընդգծում է օտար լեզվի ուսուցման գործընթացում համագործակցային ուսուցման արդյունավետությունը և ի մի է բերում տարիներ շարունակ իր ուսուցչական գործունեության ընթացքում կիրառած համագործակցային մեթոդները, որոնք զարգացնում են սովորողներին հազորդակցական կոմպետենցիան: Առաջարկվում են մի շարք ռազմավարություններ, որոնք կարելի է կիրառել դասի խթանման, նոր նյութի ամրապնդման, հին նյութի ամփոփման համար:
В статье подчеркивается результативность применения метода взаимодействия в процессе преподавания иностранных языков. Обобщается опыт многолетней преподавательской практики применения в учебном процессе вышеназванного метода, развивающего коммуникативную компетенцию учащихся. Предлагаются различные стратегии, которые можно использовать при нарушение дисциплины в классе, а также при закреплении нового материала, равно как при обобщении пройденного.


Place of publishing:


Երևան

Publisher:

Զանգակ հրատ.

Format:

pdf

Identifier:

oai:arar.sci.am:371574

Object collections:

Last modified:

Mar 22, 2024

In our library since:

Mar 22, 2024

Number of object content hits:

7

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/401430

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

This page uses 'cookies'. More information