Նիւթ

Վերնագիր: Անհատի և հասարակության հակադրամիասնությունը Ավ. Իսահակյանի “Աբու-Լալա Մահարի” պոեմում

Ստեղծողը:

Խորենյան, Անժելա

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Հրապարակման ամսաթիւ:

2016

Համար:

1 (31)

ISSN:

1829-0531

Պաշտոնական URL:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Xоренян А., Khorenyan A.

Այլ վերնագիր:

Противоположность и единства личности и общества в поэмеАв. Исаакяна« Абу- Лала Маари» ; The Contradistinction and Unity of the Individual and Society inAvetik Isahakyan’s poem “Abu-Lala Mahari”

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկոյթ:

47-53

Ամփոփում:

Ավ. Իսահակյանի ստեղծագործությունում կարևորվում է հզոր անհատի կերպարը. Նա ազատության ձգտող հերոսն է, որ փախչում է հասարակությունից` չցանկանալով ապրել կեղծիքի ու խաբեության մեջ. իրեն դուրս դնելով հասարակությունից` հերոսը, այնուամենայնիվ, չի անջրպետվում նրանից, նրա բացասումը մարդուն իր գորշության պատյանից դուրս քաշելու, նրան ազատագրվելու հնարավորություն տալու միջոց է: Թվում է` պարադոքս է, սակայն որքան Աբու-Լալան մեղադրում է մարդկությանը, այնքան կարծես ծանրանում է սեփական մեղքի զգացումը, որպես ընդհանրապես մարդ արարածի մեղք: Պոեմի փիլիսոփայությունը հոգու ազատության և կատարյալ մարդկության երազանքն է` ժխտման միջոցով հաստատման սկզբունքը:
В произведениях Исаакяна важное место занимает образ сильной личности. Герой Исаакяна стремиться к свободе, он убегает из социума, не желая жить во лжи и обмане. Выходя из общества, тем не менее герой не отождествляет себя от него, его побег является своего рода способом освобождения человека из своей серой жизни. Это кажется парадоксальным, но сколько Абу-Лала обвиняет человечество, столько нарастает его собственное чувство вины, как человеческого существа в целом. Философия поэмы состоит в мечте человечества о свободе духа и совершенном человечестве: принципа утверждения через отрицания.
The character of power hero is highlighted in Isahakyan’s work. It is a hero that strives to liberty, runs away from the society not liking to live in falsification and equivocation. Keeping himself outside of society, the hero still doesn’t stand out from the same society, his negation is a means of pulling man out of dullness and giving the opportunity to be liberated. It seems to be a paradox but as much Abu-Lala blames humanity, as more his sense of guilt becomes accepting it generally as guilt of mankind. The philosophy of the poem is the freedom of soul and dream of perfect humanity, revealing defects of mankind thus affirming the idea that perfection is a must for humanity

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:371228

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Mar 18, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Mar 18, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

31

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/401161

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն