Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես
Contemporary Problems in Teaching Second Foreign language at the Universitiesin RA ; Актуальные проблемы обучения второму иностранному языку в вузах РА
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Հոդվածը նվիրված է Հայաստանի Հանրապետության բուհերում ուսուցանվող երկրորդ օտար լեզվի ժամանակակից հիմնախնդիրներին: Մասնավորապես շեշտադրվել է երկրորդ օտար լեզվի իմացության կարևորությունը ներկա ժամանակաշրջանում, հատկապես դրա նշանակությունը միջանձնային ու միջմշակութային հարաբերություններում: Բնականաբար ուշադրություն է դարձվել թիրախային լեզվի ուսուցման մեթոդներին ու առանձնահատկություններին՝ հնչյունական համակարգ, բառապաշար, քերականական և ոճական կաղապարներ, դարձվածքներ ու ասույթներ, երկխոսություններ: Զանց չեն առնվել նաև երկրորդ օտար լեզվի ուսուցման ընթացքում անհրաժեշտաբար առաջացող հոգեբանական բարդությունների ու դրանց հաղթահարման ուղիների բացահայտումները:
Статья посвящена актуальным проблемам обучения второму иностранному языку в вузах Республики Армения. В частности, акцентируется важность знания второго иностранного языка на современном этапе, в особенности его значение в сфере межличностных и межкультурных отношений. Особое внимание уделяется методам обучения, таким особенностям обучаемого языка, как фонетическая система, лексика, грамматические и стилистические конструкции, фразеологизмы и афоризмы, диалоги. Не осталось вне поля нашего внимания и выявление трудностей психологического характера, возникающих в процессе обучения второму иностранному языку, а также путей их преодоления․
The article is dedicated to the contemporary problems in teaching second foreign language at the universities in Armenian Republic. It particularly emphasizes the importance of mastering second foreign language in modern world and especially its vitality in interpersonal and intercultural communication. Naturally attention was paid to the methods and peculiarities of target language, i.e. phonetic system, vocabulary, grammatical and stylistic patterns, idioms and sayings, dialogues. It also considers the rise of psychological complexes and the ways of revealing and overcoming them in the process of teaching the second foreign language.
Երևան
oai:arar.sci.am:371247
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Mar 19, 2024
Mar 18, 2024
12
https://arar.sci.am/publication/401167
Edition name | Date |
---|---|
Պետրոսյան, Լիա, Երկրորդ օտար լեզվի ուսուցման արդի խնդիրները ՀՀ բուհերում | Mar 19, 2024 |
Մանվելյան, Անահիտ Խմբ․ հանձնախումբ՝ Ս. Հայրապետյան (գլխ․ խմբ․) Հ. Հարությունյան Ծ. Մովսիսյան Ռ. Աղայան Հ. Մատիկյան
Եղիազարյան, Սյուզաննա Գլխ. խմբ.՝ Գ․ Ա․ Պողոսյան
Բաղդասարյան, Էլլադա Գասպարյան, Օքսանա
Հարությունյան, Մհեր Միքայելյան, Գեղամ