Նիւթ

Վերնագիր: Էջմիածնի Մայր տաճարի պատկերները հայ արվեստում

Ստեղծողը:

Ավետիսյան, Քնարիկ

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Պարբերականն ընդգրկում է արվեստի պատմության և հումանիտար գիտությունների ոլորտի ուսումնասիրություններ, թարգմանություններ և ուսումնամեթոդական հետազոտություններ

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Գեղարվեստի ակադեմիայի Տարեգիրք=Yearbook of the Academy of Fine Arts=Ежегодник академии художеств

Հրապարակման ամսաթիւ:

2014-2015

Համար:

2-3

ISSN:

1829-4278

Պաշտոնական URL:

www.yearbook.yafa.am

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Avetisyan Knarik, Аветисян Кнарик

Այլ վերնագիր:

Images Of The Mother Church Of Holy Etchmiadzin IN Armenian Art ; Изображение Эчмиадзинского Кафедрального собора в армянском искусстве

Համատեղ հեղինակները:

Երևանի գեղարվեստի պետական ակադեմիա

Ծածկոյթ:

88-97

Ամփոփում:

The images of the cathedral of Holy Etchmiadzin as artistic representations of the Armenian Church history have their unique place in the medieval armenian miniature, the 17th-19th centuriesiconography and the period of new and modern art. Sometimes the image of mother cathedral is introduced by the scene of “Gregory the Illuminator baptizes tiridates" and sometimes it involves the images of saints and patriarchs of our church. as a visual realization of belief and homeland in common, it exposes the thematic compositions and architectural landscapes of our modern artists in the 19th-20th centuries like V. Sureniants, P. erlemezian, Y. Tadevossian. S. Khachaturian. Z. Mutafian and H. Siravian.
Изображения Эчмиадзинского Кафедрального собора в качестве художественного воплощения истории Армянской церкви занимают особое место в средневековой книжной миниатюре, в иконописи XVII-первой половины XIX века, и чаще всего в изобразительном искусстве нового и новейшего периода. Изображение собора встречается в сценах “ крещение царя Трдата григорием Просветителем ”, а также в образах святых и патриархов Армянской церкви. Тема собора как символического воплощения обобщенного образа веры и отечества получила своеобразную интерпретацию в тематических композициях и архитектурных пейзажах армянских художников XIX-XX веков – В. Суренянца, Ф. Терлемезяна, Е. Татевосяна, С. Хачатуряна, З. Мутафяна, Г. Сиравяна и др.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:368306 ; doi:10.54503/1829-4278

Լեզու:

hy

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Feb 4, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Jan 17, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

19

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/398082

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն