Նիւթ

Վերնագիր: Եղիշե Թդևոսյանի «Սուրբ Գրիգոր Լուսավորչի տեսիլը» կտավը

Հրապարակման մանրամասներ:

Պարբերականն ընդգրկում է արվեստի պատմության և հումանիտար գիտությունների ոլորտի ուսումնասիրություններ, թարգմանություններ և ուսումնամեթոդական հետազոտություններ

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Գեղարվեստի ակադեմիայի Տարեգիրք=Yearbook of the Academy of Fine Arts=Ежегодник академии художеств

Հրապարակման ամսաթիւ:

2014-2015

Համար:

2-3

ISSN:

1829-4278

Պաշտոնական URL:

www.yearbook.yafa.am

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Vardanyan Satenik, Варданян Сатеник

Այլ վերնագիր:

“The Vision Of Saint Gregory The Illuminator ”IN The Symbolic Painting Of Yeghishe Tadevosyan ; «Видение св. Григория Просветителя» в символистической картине Егише Татевосяна

Համատեղ հեղինակները:

Երևանի գեղարվեստի պետական ակադեմիա

Ծածկոյթ:

98-111

Ամփոփում:

An outstanding armenian artist Eghishé Tadevosyan (1870-1936) was commissioned by the Armenian Church to execute the painting “The vision of Saint Gregory the Illuminator” (1901, oil on canvas, 136x146 cm, museums of the mother See of Holy Etchmiadzin). Religious subject area took a certain place in the creative work of Tadevosyan – expert in Impressionistic art style, follower of the traditional moscow school, the study of which wasn’t paid due attention to in the Soviet period. The work depicts the miraculous vision of the founder of the Armenian Church based on the story of the 5th century historian agathangelos. Here perception of the divine vision is expressed with an aesthetic approach; the use of various artistic means, tools, color hues and gradations, glazing pigment, render of light-and-air mystical aura. use of particular paints such as “rosedare” (kraplak pink made of madder roots), was the favorite means for the symbolic paintings of Vrubel, Sapunov, Bakst, Borisov-Musatov. The paper rests on the comprehensive analisys of the work.
“Видение Григория Просветителя” (1901, холст масло, 136x146, музей св. Эчми- адзина) - полотно выдающегося армянского художника Егише Татевосяна (1870-1936), выполненное им по заказу армянской церкви. В творчестве Татевосяна - мастера им- прессионистической живописи, последователя традиций московской художественной школы, определенное место занимала религиозная тематика, изучению которой в советские годы не уделялось особго внимания. Картина представляет сюжет чудесного видения основателя армянской церкви на основании рассказа историка V века агафангелоса. Здесь восприятие божественных видений передано при использовании свойственного символизму живописного подхода: использование разных художественных приемов, инструментов, цветовых нюансов, лессировочной живописи, растяжки, передачи световоздушной мистической атмосферы. Использование особых красок, как например «роздаре» (краплак розовый из корней марены), было излюбленным средством для символических картин Врубеля, Сапунова, Бакста, Борисова-Мусатова. В основе статьи лежит комплексный анализ произведения.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:368310 ; doi:10.54503/1829-4278

Լեզու:

hy

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Feb 4, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Jan 17, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

27

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/398085

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն