Օբյեկտ

Վերնագիր: Էդուարդ Հայրապետյան Դաշնամուրային կվարտետ (1981-1998)

Ստեղծողը:

Կարապետյան, Գոհար

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Հրապարակման ամսաթիվ:

2023

Համար:

1 (60) (Հոբելյանական թողարկում)

ISSN:

1829-0531

Պաշտոնական URL:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Карапетян Гоар, Karapetyan Gohar

Այլ վերնագիր:

Эдуард Айрапетян Фортепианный квартет (1981 – 1998) ; Eduard HayrapetyanPiano quartet (1981 – 1998)

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկույթ:

166-179

Ամփոփում:

Սույն հոդվածում անդրադարձ է կատարվել կոմպոզիտոր Էդուարդ Հայրապետյանի Դաշնամուրային կվարտետինֈ Այս ստեղծագործությունն իր ուրույն տեղն է զբաղեցնում թե՛ կոմպոզիտորի և թե՛ հայկական կամերային-գործիքային երաժշտության մեջ։ 1981 թվականին գրվել է որպես Դաշնամուրային տրիո՝ ջութակ, թավջութակ և դաշնամուր, սակայն կոմպոզիտորը որոշ ժամանակ անց՝ 1998 թվականին այն վերափոխել և դարձրել է Դաշնամուրային կվարտետ (ջութակ, ալտ, թավջութակ և դաշնամուր)։ Էդուարդ Հայրապետյանը կվարտետի երկրորդ մասը կերպարային առումով փոփոխում և դարձնում է մեդիտացիոն, բայց ի նկատի ունենալով ոչ թե բուդդայական մեդիտացիան, որտեղ մարդու միտքն անջատվում է բանականությունից, այլ մարդու հուզական և խորն ապրումներն իր մեջ պահելով՝ նկարագրում է մարդու հոգեվիճակը ոչ թե երկրային, այլ երկնային մի ամբողջ աշխարհ։
1. В данной статье мы рассматриваем фортепианный квартет композитора Эдуарда Айрапетяна. Это произведение занимает свое неоспоримое место как в музыкальном творчестве композитора, так и в армянской камерной инструментальной музыке в целом. 2. В 1981году он создал фортепианное трио для скрипки,виолончели и фортепиано, однако спустя некоторое время ,в 1998 году преобразовал трио в фортепианный квартет (скрипка,альт,виолончель и фортепиано). Вторую часть квартета Айрапетян изменил в образном смысле и сделал ее медитационной,однако, имея ввиду не буддистскую медитацию, где человеческое мышление отделено от разумного, а , сдерживая эмоции и глубокие переживания, описывает душевное состояние человека как небесный, духовный мир. 3. Эдуард Айрапетян - один из ярких представителей армянской композиторской школы. 4. Он создал европейскую классическую музыку, берущую корни в армянских профессиональных музыкальных традициях, синтезировал современные мелодические элементы с народными и народно – профессиональными, а также с большой заинтересованностью откликнулся на современную профессиональную музыкальную структуру, тем самым создав свое собственное композиторское направление. 5. В 20 веке армянская композиторская творческая жизнь переживала бурный расцвет.Эдуард Айрапетян принадлежит к тем композиторам,чье творчество удостоено внимания как исполнителей, так и слушателя. 6. Фортепианный квартет уникален по своей композиции. В нем отсутствует общее тематическое развитие, т.е. он основан на взаимопереходе вариаций,что не завуалировано, а ярко проявляется․
As a result of the study of the theme, our conclusions are as follows: 1. In the present article we deal with the piano quartet of the composer Eduard Hayrapetyan. This musical work has its incomparable place both in the creative activity of the composer and in the Armenian chamber instrumental music. 2. Eduard Hayrapetyan is one of the prominent representatives of the Armenian composer school. 3. He created European classic music derived from Armenian professional musical traditions, synthesized contemporary melodic elements with folk and folk - professional elements. 4. He also responded with great interest to the contemporary professional musical structure and in this way created his own special composer trend.In the 20th century composer creative life was flourishing. Eduard Hayrapetyan belongs to those composers whose creative activity is appreciated by the musicians and by the listeners. 5. In 1981 he created the piano trio for violin, cello and piano. However some time later he transformed the trio into the piano quartet (violin, viola, cello and piano).The second part of the quartet was transformed in the figurative meaning. It became more meditative, but not in the meaning of Buddhist meditation, where human thinking is separated from reasonable notion. He described spiritual state of a human being as the heavenly spiritual world. At the same time he restrained human emotions and deep feelings. 6. The piano quartet is unique by its composition. It lacks the general thematic development, i. E.it is based on the mutual transition of the variations, which is expressed very brightly.



Հրատարակության վայրը:

Երևան

Ձևաչափ:

pdf

Ֆիզիկական այլ նկարագրություն:

նոտա

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:361768

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Mar 15, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Aug 8, 2023

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

16

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/391099

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն