Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես
Арутюнян Рубина, Harutyunyan Rubina
Эффективность метода "Секциональность" в процессе изучения армянского языка ; Effectiveness of the "Sectionality" method in the study process Armenian language
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Ուսումնամեթոդական գործընթացի առավել հաջողվածությունը պայմանավորված է ուսուցման բոլոր մակարդակների ներքին հաջորդելիությամբ և տրամաբանական միասնությամբ: Տարրական դասարաններ – միջին դասարաններ անցումային փուլում կարևոր է արդյունավետ աշխատանքի կազմակերպումը: Հոդվածում նարկայացված է «Հատվածավորում» մեթոդական հնարի կիրառումը լեզվի ուսուցման գործընթացում, ինչի արդյունքում կապահովվի քերականության շարունակական ուսուցումը. կարևորվում է անցած նյութի արդյունավետ կրկնությունը և հաջորդիվ` ուսուցման համապատասխան օղակում լեզվի բաժիների վերաբերյալ կայուն գիտելիքներ ձեռքբերելու հիմքը: Լեզվի բոլոր մակարդակները հասկանալի են դառնում նախադասության մեջ, լեզվի բոլոր հատվածները ինչ-որ չափով կապված են իմաստի հետֈ Այս աշխատանքում հստակ ուրվագծվում է հաջորդելիության առկայությունը: Մեր կողմից առաջարկվող այս աշխատանքում միաժամանակ հարաբերակցվում են դիդակտիկայի զարգացնող, գիտակցականության, կայունության, զննականության սկզբունքները:
Наибольшая эффективность учебно-методического процесса обусловлена внутренней последовательностью и логическим единством всех уровней обучения. На переходном этапе начальные классы - старшие классы важна организация эффективной работы. В этой статье представлено применение методологического подхода «Секциональность» в процессе обучения языку, что обеспечит непрерывное обучение грамматике. Придается особое значение эффективному повторению пройденного материала, и после чего, заложению основы для получения глубоких знаний о языковых разделах в соответствующем этапе обучения. Эффективность обучения армянскому языку обусловлена рядом факторов, в том числе правильным и целенаправленным применением принципов дидактики, педагогики. Содержательные, методические и организационные вопросы предметных курсов предполагают единство - плавный переход этапов обучения (начальный-средний-старший) обусловлен последовательностью. "В школьных условиях в образовательных программах и учебниках прежде всего учитывается системность и последовательность. В предложении становятся понятными все уровни языка, все части языка в той или иной степени связаны со значением. В этой работе четко очерчено существование последовательности. В данной работе мы предлагаем, при этом соотносятся принципы развивающей дидактики, сознательности, устойчивости, наблюдательности.
The most effective teaching-methodological process is conditional on internal consistency and logical unity at all levels of training. At the previous stage, the head classes - the old classes are an important organization of effective work. In this article, a representative presentation of the methodological method "Sectionality" in the language training process, which impedes uninterrupted grammar training. A special significance is given to the effective repetition of the material, and after that, the commitment to the basic knowledge of the linguistic knowledge or the language divisions in the appropriate stage of training is given. Effectiveness of training in the Armenian language is conditioned by a number of factors, in the volume of correct and purposeful application of the principle of didactics, pedagogy. The co-operative, methodological and organizational issues of the subject courses presuppose unity - a navigable end's stage training (senior-senior-senior) conditional succession. "In school conditions in educational programs and textbooks, systematics and consistency are taught beforehand.
Երևան
oai:arar.sci.am:361653
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Mar 15, 2024
Aug 4, 2023
22
https://arar.sci.am/publication/390984
Edition name | Date |
---|---|
Հարությունյան, Ռուբինա, «Հատվածավորում» մեթոդի արդյունավետությունը հայոց լեզվի ուսուցման գործընթացում | Mar 15, 2024 |
Թորգոմյան, Սոֆի Հարությունյան, Ռուբինա
Հարությունյան, Ռուբինա
Եղիազարյան, Սյուզաննա Գլխ. խմբ.՝ Գ․ Ա․ Պողոսյան
Բաղդասարյան, Էլլադա Գասպարյան, Օքսանա
Հարությունյան, Մհեր Միքայելյան, Գեղամ