Նիւթ

Վերնագիր: Սովորողների տրամաբանական մտածողության զարգացումը միջին դպրոցում դերբայական դարձվածն ուսուցանելիս

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Հրապարակման ամսաթիւ:

2014

Համար:

2-3 (26-27)

ISSN:

1829-0531

Պաշտոնական URL:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Арутюнян Рубина, Harutyunyan Rubina

Այլ վերնագիր:

Развитие рассудительного мышления обучающихся в средней школе в процессе обучения деепричастного оборота ; The development of the logical thinking of students in secondary school in thescope of the study of Participle Phrases

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկոյթ:

268-287

Ամփոփում:

В статье предсавлен процесс обучения деепричастного оборота в девятом классе. В процессе изучения данной темы пристальное внимание уделяется на 1. формирование деепричастного оборота, 2. разных синтаксических ролях деепричяатного оборота в предложениях, 3. порядок слов и пунктуации. Обучение данной темы осуществляется как традиционными, так к современными методами, которые сопоставлены различными упражнениями путем выполнения упражнений, ученики сами приходят к определению различных правил.
In the learning process of aforementioned topic the following points are important The article presents the PL study in secondary education in basic school, mainly in the 9th grade. 1. the formulation of PP 2. the role of syntax in PP 3. the place of PP in the sentence and its punctuation. The study of the topic is presented with the combination of traditional and modern methods, which are combined with various exercises. The process of carrying out the tasks eventually leads the students to generalizations and definitions.
Հոդվածում ներկայացված է ԴԴ-ի ուսուցումը հանրակրթության հիմնական դպրոցի 9-րդ դասարանում։ Նշված թեմայի ուսուցման գործընթացում կարևորվում են. 1. ԴԴ-ի ձևավորումը 2. ԴԴ-ի շարահյուսական պաշտոնը նախադասության մեջ 3. ԴԴ-ի շարադասությունը և կետադրությունը։ Թեմայի ուսուցումը ներկայացվում է ավանդական և ժամանակակից մեթոդների համադրմամբ, որոնք զուգակցվում են տարաբնույթ վարժություններով։ Առաջադրանքների կատարման ճանապարհով աշակերտներն իրենք են հանգում ընդհանրացումների, սահմանումների։

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:369825

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Mar 18, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Feb 12, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

32

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/399618

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն