Նիւթ

Վերնագիր: Ուսուցման կազմակերպման խմբային եղանակից կոլեկտիվ եղանակի անցման դժվարությունները և դրանց հաղթահարման ուղիները

Հրապարակման մանրամասներ:

2019թ.-ից խմբագրությունը գտնվում է Ստեփանակերտում, տպագրվում է Երևանում:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Դպրատուն: Գիտական հոդվածների ժողովածու=Дпратун: Сборник научных статей=Dpratun: Collection of scientific articles

Հրապարակման ամսաթիվ:

2022

Հատոր:

2 (14)

ISSN:

2579-2733

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Багдасарян Эллада, Гаспарян Оксана, Baghdasaryan Ellada, Gasparyan Oksana

Այլ վերնագիր:

Сложности перехода группового приема организации обучения в коллективный и пути их преодоления ; The Difficulties of Transitioning from a Group Method of Teaching to a Collective Method and Ways to Overcome It

Համատեղ հեղինակները:

Ստեփանակերտի «Գրիգոր Նարեկացի» համալսարան

Ամփոփում:

Կրթական համակարգի ներկայիս խորը ճգնաժամային իրավիճակից դուրս գալու համար նախ անհրաժեշտ է ստեղծել նոր բնույթի ուսուցման գործընթաց, որի հիման վրա հնարավոր կլինի կառուցել էապես նոր կրթական համակարգ: Ուսուցման կազմակերպման կոլեկտիվ եղանակի կայացումը պայմանավորված է էապես նոր՝ կոլեկտիվ (համագործակցային) բնույթի ուսուցման գործընթացի ստեղծմամբ: Կոլեկտիվ ուսուցման գործընթացը կազմակերպվում է հարափոփոխ (համահավաք) խմբերով, ուսումնական ծրագրերի յուրացման երթուղիների և տեմպերի անհատականացմամբ, համընդհանուր համագործակցային փոխազդեցությունների միջոցով: Ուսուցման կազմակերպման կոլեկտիվ եղանակի կայացումը բնական- տարերայնորեն ընթացող և արհեստական-նպատակաուղղված կերպով իրականացվող ենթագործընթացների ամբողջություն է: Ընդհանուր համամարդկային մակարդակով կոլեկտիվ ուսուցմանն անցնելու գործընթացը բավականին բարդ ու երկարատև է: Նրան բնորոշ են աստիճանականությունը և անցման փուլերը: Արդյունքում ձևավորվում են համագործակցային մթնոլորտ, երկխոսական և հաղորդակցական կարողություններ: Կոլեկտիվ ուսուցման եղանակի հիմքում խմբերով աշխատանքն է: Ուսուցումն իրականացվում է փոփոխվող զույգերով, երբ ամեն մի աշակերտ սովորեցնում է մյուսին: Այս եղանակի կիրառումը ներառում է տարամակարդակ կամ ավանդական առաջադրանքների միջոցով գիտելիքների յուրացման մակարդակի ստուգում: Ուսուցման այս եղանակը նպատակային է իրականացնել գործնական աշխատանքների, ամփոփիչ ընդհանրացնող դասերի ժամանակ: Դասագործընթացում սովորողները հնարավորություն ունեն ավելի ազատ ու հետաքրքիր շփվել միմյանց հետ: Այդ պահին առաջանում է փոխօգնության ցանկություն, և նյութը համեմատաբար լավ է յուրացվում: Կոլեկտիվ աշխատանք կարելի է իրականացնել դասի տարբեր հատվածներում, քարտերով աշխատանքները կարող են լինել ինչպես գրավոր, այնպես էլ բանավոր: Կոլեկտիվ ուսուցման գործընթացում անհրաժեշտ է, որ ուսուցիչը նախապատրաստի անհրաժեշտ նյութ, կարևոր է նաև դպրոցականների նախապատրաստումը:
Чтобы выйти из сложившейся ситуации, необходимо создать процесс обучения нового характера, который можно будет построить на основе новой системы обучения. Организация обучения обусловлена созданием нового процесса обучения, в основе которого лежит коллективное обучение. Процесс основан на применении информационных учебных программ с персонализацией темпа усвоения учебных программ. Создание такого способа организации обучения – целеустремленно. Переход к такому виду обучения -процесс сложный и длительный. В основе коллективного обучения лежит работа в группах, которая осуществляется сменой пар, где ученики учат друг друга. Применение такого метода включает в себя многоуровневую или традиционную систему, включающую проверку уровня усвоения знаний с помощью заданий. Этот метод обучения предназначен для выполнения практических заданий во время урока. В процессе обучения у учащихся возникает желание взаимопомощи; они становятся более свободными в общении. Коллективная работа может проводиться в различных классах на разных этапах урока с применением карточных заданий, которые можно проводить как письменно, так и устно. В процессе обучения необходимо, чтобы учитель подготовил необходимый материал, а учащиеся были готовы к нему.
In order to get out of the current deep crisis situation of the educational system, it is first necessary to create a new kind of learning process, on the basis of which it will be possible to build an essentially new educational system. The establishment of a collective method of organizing learning is due to the creation of a new, collective (cooperative) learning process. The process of collective learning is organized by interchanging (gathering) groups, by individualizing the routes and paces of study programs, through universal cooperative interactions. Establishing a collective way of organizing learning is a set of sub-processes that proceed naturally and are carried out artificially and purposefully. The process of transitioning to collective learning at the general universal level is quite complex and very long. It is characterized by gradation and transition stages. As a result, a cooperative atmosphere, dialogical and presentation skills are formed. The collective learning method is based on group work. Teaching is done in alternating pairs, when each student teaches the other. The application of this method involves checking the level of knowledge acquisition through traditional tasks or tasks of different levels. This method of learning is purposeful to be carried out during practical work and summative generalizing lessons. During the course, students have the opportunity to communicate more freely and interestingly with each other. At that moment, a desire to help each other arises and the material is mastered relatively well. Collective work can be carried out in different parts of the lesson, card works can be both written and oral. In the process of collective learning, it is necessary for the teacher to prepare the necessary material, it is also important to prepare the schoolchildren.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

«Դիզակ պլյուս» հրատարակչություն

Ձևաչափ:

pdf

Չափեր:

էջ 86-94

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:346207

Լեզու:

hy

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

May 13, 2023

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Mar 1, 2023

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

139

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/375402

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն